o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Souhrn podzimu: FC Hradec Králové

Ligový speciál... sobota, 16.02.2013 15:37 - přejít do komentářů
V dnešním díle Gambrinus liga Speciál se podíváme na fanoušky Votroků
images/clanky/souhrn-podzimu-fc-hradec-kralove-4764.jpg

Po sérii dílů s tábory, jež vystupují skromněji, jdeme do finále zimního ligového speciálu. Zbývá nahlédnutí na šest táborů, které vystupují velmi aktivně. V tomto díle se zaměříme na hradecké Votroky, výrazné fanoušky v každém kole. Jak si vedli v podzimní části soutěže, to se podrobněji dočtete níže.

1. Návštěvnost
Šesti a sedmitisícové návštěvy zápasy Votroků nedoprovázely, jako tomu bylo v sezónách po postupu klubu do ligy, nicméně celková návštěvnost se stále drží poměrně na solidní úrovni. Jednotlivé divácké hodnoty jsou ovšem poněkud rozkolísané - atraktivní souboje s Ostravou a Slavií sledovalo přes 5 000 diváků (5 120 a 5 025 d.), na druhou stranu byla zaznamenána i návštěva o polovinu nižší, zápasu s Českými Budějovicemi přihlíželo 2 625 diváků. Další návštěvy byly kolem 3 000 a 4 000 diváků. V součtu hradecký divácký průměr činí 3 980 diváků, což klub řadí ve statistice na středové 8. místo. Jednotlivé návštěvy si můžete prohlédnout v grafu. Uvidíme, jak hojně budou lidé hradecký fotbal podporovat v jarní části ligy.


2. Domácí prezentace a atmosféra
Domácí vystoupení Votroků byla v první polovině soutěže stabilně na velmi dobré úrovni. Na hlasité atmosféře se každý zápas podílelo kolem 150 kotelníků. Support bývá organizovaný, pestrý, vytrvalý, hlasitý a vesměs kvalitní. Snahou kotelníků bývá zapojit do fandění i přilehlou tribunu, jenže vzhledem k poměrům stadionu většinou schází patřičný efekt.

Pozitivně, respektive velmi pozitivně to pro Východočechy vyznívá i z hlediska aktivit. Žádnému zápasu nechyběla produkce, co víc, produkcí bylo v podání Votroků každý zápas více než jedna. Hradečtí mají svůj styl tvorby choreografií, které bývají z hlediska tématiky zajímavé a hojně je při nich využíváno i pyro. Kotel bývá také solidně ověšen vlajkami a neschází ani malé mávačky v klubových barvách.

3. Výjezdy
I tento bod si zaslouží pozitivní hodnocení. Fanoušci Hradce Králové podporovali své mužstvo v každém venkovním zápase, a to hlasitě a na české poměry ve velmi slušném počtu. Pod 70 lidí Votroci takřka nešli, naopak nechyběly výjezdy s účastí více jak 100 fanoušků. Východočeši o sobě na venkovních utkáních dávají vědět nejen svým supportem, ale také optickými aktivitami. Nápisy, obrazové choreografie, pyro, tím vším se Votroci prezentovali a i zde platí, že se většinou v jednom zápase jednalo o více jak jednu produkci. K vidění bývá také sektorovka v obrysu dresu.

Hradečtí se stali také spoluautory nezvyklé akce, když ve 12. kole na Slovácku vytvořili společné choreo s domácím fanoušky, které se dotýkalo facebookovských "fanoušků".

4. Shrnutí
Fanoušci Hradce jsou v souhrnu hodnoceni velmi pozitivně, zaslouží si to. V podzimní části se naprosto stabilně bez jakýchkoliv výkyvů prezentovali velmi dobře, a to jak na poli supportu, tak na poli optickém a jak doma, tak venku. Zhruba 100-150 skalních příznivců se podílí každý zápas na solidní atmosféře a nadšení choreotvůrci pro každý zápas dodávají několik produkcí. V množství aktivit by Votroci pravděpodobně triumfovali. Východočeši jsou silným článkem české fanouškovské scény, vyznačují se věrností a nadšením a pro další co nejlepší úroveň naší scény si lze jen přát, ať jim to vydrží. Za snahu, aktivitu a celkové podzimní vystoupení od nás putuje do Hradce jednička.

K případnému vlastnímu hodnocení fanoušků Hradce Králové v první polovině ligy může posloužit fotogalerie níže. V příštím vydání bude posvíceno na příznivce Sparty Praha.

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Hradec Králové Jardič 20.02.2013, středa, 01:05 + 0 - 0
    2 dny, 2 dny, 2 dny, 2 dny, 2 dny...bude party v Jihlave!!!!
  • FC Hradec Králové Stokurew 18.02.2013, pondělí, 12:29 + 0 - 0
    1958: Tak přímo, že by někdo napsal, že vám dělaj chorea nějaká firma, tady nikde nevidím... spíš něco ve smyslu... "jsem slyšel... jedna paní povídala". Asi to bude tím, že máte opravdu kvalitní chorea, to jako jo! Viděl bych v tom spíše poklonu, ne závist (i když možná jo, ale pozitivní).
  • FC Slovan Liberec 1958 18.02.2013, pondělí, 12:09 + 0 - 0
    bože jak někdo může napsat že si v liberci necháme chorea dělat firmou??větší pičovinu sem už dlouho neslyšel hahahah..to jako že když to někdo opravdu umí hned je v tom podezřeni že to tiskne firma??pane bože lidska závist je hrozná věc!!
  • FC Hradec Králové Kuksič 18.02.2013, pondělí, 09:16 + 0 - 0
    Náš choreo tým to rozhodně bere. Je to jako od děcek, je toho hodně, ale nás to takhle prostě baví. Chceme pořád něco dělat, a pořád něco jednoduchého. To že budeme 5. kol šetřit a pak uděláme něco sprejem, to chcete?Vaší kritiku naprosto chápu, ale jak už jsem říkal, naše peněženky nejsou bezedné. Jsme chudý kraj, chudý klub a máme chudé fanoušky...
  • FC Slovan Liberec mira 18.02.2013, pondělí, 09:11 + 0 - 0
    Jak Vas to muze vubec napadnout s tou firmou?
  • FC Slovan Liberec mira 18.02.2013, pondělí, 08:17 + 0 - 0
    Ano nam chorea dela adidas a nike a musi nam je schvalit klub
  • FC Hradec Králové Votrok 18.02.2013, pondělí, 05:56 + 0 - 0
    Jarda1-jednou se to trochu nepovedlo to máš pravdu.Jinak kritika musí být,mě ty chorea taky přijdou jak od děcek a že záleží na tom aby jich bylo co nejvíce.(Nic proti Kuksmane)
  • FC Hradec Králové Ludwajs 18.02.2013, pondělí, 01:36 + 0 - 0
    Tak co jsem slyšel, tak Liberec má na to firmu, řeknou si co chtějí a oni to vyrobí, jako ostatní že?
  • FC Baník Ostrava Těšínsky chachar 17.02.2013, neděle, 22:35 + 1 - 0
    Aktivita fanoušku je na česke poměry dobra. Chorea se mi od Hradce moc nelibi, ale na druhou stranu ne každy tabor si dokaže připravit choreo na vyjezdu. To podsviceni je takove nemastne, neslane. Možna kdyby byla tma tak to tu efektivitu uděla a nakonec to mohlo i pěkně vypadat.
  • bez klubu jarda1 17.02.2013, neděle, 22:26 + 0 - 0
    já nemyslím jen tento souhrn, mám v živé paměti nějaký nápis, který byl podsvícen jen z půlky (sorry, nechce s mi hledat, který konkrétně) a to není jediný příklad. a ať je to s tím posledním jakkoliv, je celkem běžné, že se pyro "testuje" předtím, než se použije ;)
  • FC Hradec Králové ConexHK 17.02.2013, neděle, 22:20 + 0 - 0
    Jarda1 : K těm pokusům o podsvícení...takový pokus byl jen jeden..a to na choreu AMF ,které si myslím docela povedlo..ale tam selhala pyrotechnika ,protože byli koupeny takový ty stříbrný sračky...
  • bez klubu jarda1 17.02.2013, neděle, 22:14 + 0 - 0
    V Hradci to jede celkem dobře, i když ani v počtech ani hlasitosti nejsou žádná špička, nemají se moc za co stydět. každý prostě dělá podle toho, jak umí. Líbí se mi solidní počty a často hlasitý a vytrvalý support venku. Na druhou stranu ta chorea mi přijdou otřesná. Nejhorší jsou snad ty pokusy o podsvícení, to většinou dopadne tragicky. Ne snad, že by ty nápady byly tak hrozné, často mi přijdou opravdu vtipné a dobře vymyšlené, ale to provedení je, nezlobte se na mě, hrozné. Tak to vidím nestranně já :) P.S. Co se choreí týče, není dle mě v ČR žádne top3 jak píše chachar, ale jen top 2 a to jsou Baník a Liberec. Dlouhodobě. Oběma táborům dle mě nesahá zbytek ani po kotníky.
  • FK Baník Most Emko 17.02.2013, neděle, 17:04 + 0 - 0
    Hradec patří rozhodně do Top 5 český ligy. Závidím jim hlavně tu polohu uprostřed země, všude na výjezd to mají de facto kousek :/
  • FC Hradec Králové Stokurew 17.02.2013, neděle, 15:16 + 0 - 0
    Mrdat prdel tlustejm holkám.... Někdo má choreo na toaleťáku a někdo na pozlaceným papíře... no a co? Hlavně že je večírek!
  • SK Slavia Praha hesík11 17.02.2013, neděle, 11:14 + 0 - 0
    Ta kritika je právě dobrá! Hradec určitě potěšil, každého! Ale ta kritika je právě proto, aby se to ještě zlepšilo! Každá kritika k něčemu dobrá a měla by být u každého, tedy i Baníku, Slavie, Sparty, Plzně,... Je to na úkor zlepšení. Můžeme být pouze rádi, že zde máme další aktivní tábor. Celkově bych řekl, že to jde nahoru, již dnes zde máme 7,8 klubů, které stojí za zmínku po aktivní ultras scéně a narovinu... Kdy pamatujete takový vzestup? Kéž by to šlo takhle dál... ;)
  • SK Slavia Praha Shepp 17.02.2013, neděle, 11:13 + 0 - 0
    Ten článek snad psal nějákej votrok :D Aktivita pěkná, stejně jako originalita, ale ty chorea vám snad malujou děti ve školce voskovkama, ne?
  • FK Baník Most Kumbi1909 17.02.2013, neděle, 10:39 + 0 - 0
    na české poměry hodně dobrý! Hradec je sympatickej :)
  • FC Hradec Králové Kuksič 17.02.2013, neděle, 09:46 + 0 - 0
    Přijímáme vaší kritiku, pokusíme se na sobě zapracovat. V Plzni se to parádně rozjelo díky novému stadionu, snad se ho taky dočkáme. Mám ještě dotaz na kluky z Liberce, vy si chorea děláte sami nebo uděláte návrh a nějaká firma Vám to vyrobí? Díky za odpověď!
  • FC Hradec Králové kubajz 17.02.2013, neděle, 02:35 + 0 - 0
    takhle pohromadě se na to kouká docela pěkně :) Jen ten stadion ... Nevím ale co tu řešíte. Kdo je nejlepší, na tom se stejně neshodneme, protože každý vyniká v něčem jiném, slávisti a Liberec mají chorea ale nižší počty, na Spartu sice chodí stabilně asi nejvíc, ale když už udělají pořádné choreo, tak je proti jiné fanouškovské skupině, v Plzni se jim teď všechno daří nad očekávání, ale ještě před pár lety to bylo jinak, Baník je ve všech ohledech sice asi nejdál - návštěvy i chorea, když ale vyjedou ven, tak aby normálové někdy raději zůstali doma, protože je mezi baníkovci zvýšený výskyt tupců - takhle bych mohl pokračovat dál dojdu k tomu, že každý aktivní tábor má své přednosti i slabiny a místo psaní do této diskuze by bylo lepší zapracovat na těch slabinách.
  • FC Viktoria Plzeň 1911 17.02.2013, neděle, 01:11 + 1 - 1
    Jděte už do píči my si to užíváme a užívat budem!Pokora?!Myslim že zrovna my plzeňáci jsme rozhodně hodně pokorní víc než některý píčující tábory zde právě proto že si pamatujem jaký to bylo bejt ve sračkách ve druhý lize právě proto takže v čom myslíte vy chytráci že nám chybí pokora?V tom že si jako plzeňák dovolím říct opačnej názor?!To ste magoří!!Fanoušci úspěchu věčné téma ano je pravda že dost fanoušků chodí na nejkrásnější fotbal v lize za desetiletí no a co!Možná až se dařit nebude tak tam nebudou no a co !Rozhodně bude dost lidí co si to budou užívat dál tak či onak a to nejen díky fotbalistů ale i právě díky lidem jako je parta z US, Fíšovi a dalším lidem protože to co chybělo dřív je ne uspěch na hřišti ale právě taková parta v čele kotle...
  • 1.FC Slovácko Pett 17.02.2013, neděle, 00:54 + 0 - 0
    Pedro Baník: "Amen" ;-)
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 17.02.2013, neděle, 00:45 + 2 - 0
    Upřímně mě taky už nebaví jak každý říká, že Plzeň má fans jen kvůli úspěchu..I když to je z veliké části pravda, ptám se: No a co? Já jsem rád, že v ČR přibyl další kvalitní tábor, co má pěkný stadion, dobré chorea, fans i výjezdy (Kromě toho do Ostravy:D sry) Prostě jim to můžeme někteří jen tiše závidět.. A říct, že když za 3 roky budou hrát střed tabulky že vymizí? Já si upřímně myslím, že to v Plzni vydrží a přeju jim to. To že se po úspěchu na trávě zvednou i fans je snad jasné a je to všude:) Jen na Spartě když skončí druzí pomalu mlátí vlastní hráče:D No a nakonec bych chtěl říct, že toto není článek ani o PLzni ani Baníku, ale o Hradci. A s jejich hodnocením souhlasím s předešlýma, někdy to je hold kvantita nad kvalitu, což je škoda, stačí když bude 1choreo za dvě kola než 3chorea za jedno:) A na vlajky jsem se ptal předtím proto, že jsem u Hradce neviděl klasické "mávačky". Jinak pro Hradec pochvala, i přes výtky patří k top ČR,i když to nic moc neznamená..
  • FC Baník Ostrava chachar1922 17.02.2013, neděle, 00:08 + 0 - 0
    city casual: Liberec na vás ztrácí v mnoha ohledech, doping, počty ale dle mě jejich zpracování choreografií má větší kvalitu než vaše. dívám se na to nezaujatýma očima a prostě to tak vidím. jinak s tebou souhlasím jen se z toho snažte vytřískat co nejvíce to jde, byli byste blbí kdybyste toho nedokázali využít. jeďte si svoje a buďte v pohodě. Ultras Baník si toho taky zažili hodně a pořád fungují a troufnu si tvrdit, že teď jsou naše ultrasky v te nejlepší formě. věřím, že to u vás bude mít taky stoupající tendenci, pro českou scénu jenom dobře
  • FC Baník Ostrava chachar1922 16.02.2013, sobota, 23:57 + 1 - 0
    Ajax: ačkoliv mám hradec rád a přeju jim úspěch na ultras poli ale tohle nemůžeš myslet vážně? Liberci se rozhodně nevyrovnají ti jsou podle mě mezi top3 v kvalitě chorea a to dlouhodobě.
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 23:53 + 4 - 0
    Pedro Baník: Ano ano. uspěch se neodpouští. Jen my už někdo vysvětlete JAK máme bejt tedy pokorný? My z kotle, co pamatujem léta bídy i léta uspěchů. Máme se omlouvat? No to snad né. To že se teď k nám hlasí plno lidí kteří po sociálních sítí vypisujou žvásty je fakt, ale to se rozhodně netýká jen Viktorky. Dej si někdy čas a přeči si co pod hesly FCB vypisoujou vaši pubeťácí a jiní blbečkové.. Ale co kurva čekáte? Že rozpustíme kotel, nebudem nic dělat, nebudeme fandit, nebudeme jezdit aby sme se nikoho nedotkly? Nezlobse na mě, kdo nám muže kázat o pokoře? Baník?! Ne! My si chcem užívat přesně jak píšeš. Našim cílem je od roku 2010 kdy sme se daly po dlouhej době dohromady kdy to unás nefungovalo že si pojedem vlastní ligu abudem srát na ostatní..Schodou okolností se vté době zvedl i klub.. Naše smůla. Ale máme se snad ztoho začít mrdat do řití? Až tu bude náš souhrn podívejte se na naši práci, Neni dokonalá, ale zvláště v poslední době věci co děláme na poháry nejsou ani tak o penězích ale o neskutečnym počtu strávených hodin mravenčí prací. A za tou prací si stojíme! Chápeš? Hradec si stojí za tim že toho maj fůru. OK? Ale jen zaslepenej nevidí že to je zvelké časti a navzdory některym povedenym věcem odfláknutá práce. A za ní čekaj plácání po ramenou? Nepočítaj s kritikou? Kde je tedy pokora. Aha oni nemusí oni nejsou zrovna "fanoušci uspěchů".. No dobrá dobrá. Uznávam máme se teď kuli uspěchum kurva dobře, Pálíme ohně v Neapoli. Pochodujem Chorzowem. Mužem dělat velikánský plachty, kartoniády. Když se opřem do supportu je to fakt síla.. Možná o nečem podobnym sem snil když sem vroce 1999 jel na svuj první výjezd na pitomou druhou ligu. Ale že bych se měl někomu za splněnej sen omlouvat nebo se ponižovat jen pro nepřejícnost ostaních? Ok, Ultras Hradec, dělejte to uplně stejně jako doteď. Uplně stačí že nejste fanoušci uspěchů. Pak totiž nemusíte bejt pokorný.. oZ1905: Před třemy lety říkaly že za tři roky.. Teď tedy eště za 5 aby to bylo sichr protože kdo ví co bude za 5 let.. Třeba Hradec vyhraje 3x tytul a budou mít pěknej stadion (kerej bych jim ale opravdu přál..) Ale dobře. Bdu si pamatovat:"Dopadnete stejně jako Liberec". Páč pokud se cení Hradec tak Liberec se tady nemá už tuplem za svou práci co stydět. Dle mého Hradec i na ten Liberec strácí.. Ale teď už mě asi sežerete.. :-D
  • bez klubu Ajax 16.02.2013, sobota, 23:17 + 1 - 0
    Já bych rád dodal, že Hradec vylezl po sedmi letech v druhé lize. Před dvěma lety se tam začínalo prakticky od nuly co se fans aktivit týče. Takže i když ta forma není nic moc je tam vidět určitý progres. Když pánbú dá a Hradec se udrží v lize dalších pár let tak si troufám říct, že se Hradec vyrovná v ultras produkci například slovácku nebo liberci.
  • FC Hradec Králové Kuksič 16.02.2013, sobota, 23:16 + 0 - 0
    Choreografie dělám v Hradci ještě s pár lidmi už 5 rokem. Jde nám hlavně o vtipnost. Na to aby byla kvalita chorea, na to jsou potřeba peníze. Když si to vybíráme sami mezi sebou, ještě do toho chodíme na basketbal, futsal a občas na hokej, tak je těžké vybrat solidní částku. Omlouvám se, že jsme chudý kraj, ale nás to takhle prostě baví. Komu se to nelíbí, ať nám p*d*l políbí! Nic než Hradec! Těším se na shrnutá dalších táborů. PS: Conex a OZ, přestaňte na ně reagovat, po internetu jsou chytrý všichni. Bohemák: S pyrem už to bude teď alespoň doma lepší. A.S.A.B.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 16.02.2013, sobota, 23:12 + 1 - 0
    Hradec je skvělej! Mám rád jak to město, tak ten klub, tak maj i dobrý fanoušky....takže jentak dál....! No je pravda, že Plzeň byla zhruba ty 4 roky zpátky po fans scéně na úrovni nás nebo Teplic, tak je celkem zajímavý kolik tam přibylo fanoušků a obecně i lidí co choděj na fotbal, ale zase co se týče klubu, tak jim fakt přeju, protože po dlouhý době má Česko důstojnýho zástupce v evropskejch pohárech!
  • FC Hradec Králové oZ1905 16.02.2013, sobota, 21:59 + 0 - 0
    a zlepsit se muze samozdrejme kazdy, ale kluky to takhle bavi delat a neco menit kuli diskuzim na netu ?... no LOL
  • FC Hradec Králové oZ1905 16.02.2013, sobota, 21:56 + 0 - 0
    Presne tak, Plzenakum se strasne rad zasmeju za pet let az zas budete hrat tusku a bude vas chodit zase pet a pul. Dopadnete upne stejne jako Liberec. Miluju ty keci o nej fans v republice kdyz se dari, pro me je v tomhle ohledu spicka banik a ne huravsichnijsmetedfandove plzen :D
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 16.02.2013, sobota, 21:37 + 5 - 0
    V poslední době mě serou plzeňští fanoušci,proti klubu jako takovému nic nemám,jsem rád,že hrají hezký a kvalitní fotbal a jsem i rád,že mají nový stadion a že jich chodí hodně a atmosféra se u nich o několik tisíc procent zlešila,to všechno jsou pro český fotbal pozitivní věci,ale opravdu musím připomenout,že těch 10 000 ,,úžasných" fanoušků je rychlokvas jako prase a opět musím fanouškům Viktorie připomenout,že před pár lety byl jejich klub před krachem,měl sestoupit do 2.ligy a ne se zachránit šaškárnou na Letné a hlavně jejich kotel nebyl ani na úrovni Jablonce,Teplic nebo Žižkova.20 lidí s bubnem,to bylo vše...Takže se nepovyšujte,momentálně prožíváte nejúspěšnější období klubu,užívejte si to a buďte trošku pokornější,protože nic netrvá věčně,to poznali jak fans Slavie,tak i my.V hokejovém Vsetíně by se taky asi fanoušci na konci minulého tisíciletí smáli kdybych jim řekl,že od roku 2008 bude jejich klub patřit k průměru 3.nejvyšší soutěže...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 21:03 + 0 - 0
    Já jen upozornim že se nehádam... Já sem svou výtku k Hradci myslel dobře.. Já bych jim to přál aby ubraly na množství a předvedly každej domácí zápas sice jen jedno ale kvalitní choreo. Nápady maj zcela určitě a proto vymyslet jedno hodnotné choreo nemuže bejt proně problém. Ale diskuze s panem ConexemHK mě zase podlouhej době pobavila.. Argumentovat že Plzeň jspou fanoušci uspěchů a v jedné větě deklarovat že těch samejch fanoušků uspěchů by měl Hradec určitě víc je dobrá groteska.. Proto doufam že onen pán neni reprezentaviní vzorek ultrafans HK.. ;-) Už pro jejich dobro. Howg...
  • FC Baník Ostrava chachar1922 16.02.2013, sobota, 20:55 + 0 - 0
    slavistacz: ještě že si tam dal ten smajlík, jinak bych skutečně myslel, že to myslíš vážně.. hradci se nedá upřít snaha a hlavně nápad a to je dobře! jak tam psal city casual lepší méně jak více ale to se vybrousí!
  • MŠK Žilina Fanatik 16.02.2013, sobota, 20:52 + 1 - 0
    Zapojím sa do toho ako divák zo Slovenska a musím pochváliť Votrokov. Hádajte sa tu ako koľvek, ale čo by sme my na Slovensku zato dali mať takýchto ultras... naša scéna upadá a vaša stúpa buďte radi a zbytočne sa nehádajte keď tak, tak na tribúne :)
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 20:52 + 0 - 0
    ConexHK: Aha.. kritika dělá problémy? S náma sem vás nesrovnával já ale ty. Už to o lesčem světší. Já si ale naštěstí nemyslim že by v Hradci byly všichni Ultra fans tak naivní jako ty.. ;-)
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 20:41 + 0 - 0
    city casual : Teď jsi vyplodil neuvěřitelnou sračku...:DD Prostě Plzeň je nejlepší a hotovo :-)) .
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 20:36 + 0 - 0
    ConexHK: Ty si jasnej.. Kdyby a mít stadion a bla bla. Tak určitěééé.. Třeba by vám pak hráči na výjezd na Moravu mohly přispět i víc než 10 000. A upozornění pro všechny: Až se vašemu klubu začne dařit musíte sevšim skončit, zustat doma a odrazovat všechny kolem od chození na fotbal nebo vám to fanoušci neuspěšných nikdy neodpustí. Ale joo.. Dál dělajte tuny sraček, transparenty na toaleťák. To je přesně ono, to vám vyhovuje tak neni co řešit.
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 20:28 + 0 - 0
    TommyFCB : Dvě velké vlajky používáme na dřevěných tyčích a ostatní vlajky na plastových tyčách jako ostatní tábory .
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 16.02.2013, sobota, 20:21 + 0 - 0
    Používáte v hradci normální vlajky na tyčích?
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 20:21 + 1 - 1
    city casual : Vytknout můžu třeba ,že jste úspěchový fanoušci . Když by Hradec hrál to co vy tak nás jezdí o hodně víc než vás . Vsadím se ,že mít nový stadion tak jsme s ultra produkcema mnohem výš . Ale přiznávám s choreama jste na tom líp . Já se o vás nemám starat ,ale ty o nás můžeš ? :DD Vyjadřovat k vašemu shrnutí nebudu..nejsem rejpal jako ty a když už...tak jen pozitivně .
  • SK Slavia Praha slavistacz 16.02.2013, sobota, 20:09 + 0 - 0
    LordikDevil: počkej až uvidíš naši galerii. Budeš se koukat pořád dokola a litovat, že toho nemůžeš být součástí:D
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 20:06 + 0 - 0
    ConexHK: Onás se nestarej.. Až bude naše schrnutí můžeš se taky vyjádřit. Jistě za hradec budeš mít co nám vytknout.. :-P
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 20:04 + 0 - 0
    Cejtíme..? :D Zajimavý ,že většina táborů si to myslí o vás . :)
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 16.02.2013, sobota, 20:00 + 0 - 0
    Pěkné chorea, někdy by to sice chtělo si s tím více pohrát, ale pěkná práce, vesměs i vtipná k aktuálnostem. Pěkné, zatím jediný klub, který mě donutil přejet celou galerii :D
  • FC Viktoria Plzeň city casual 16.02.2013, sobota, 20:00 + 0 - 0
    ConexHK: Ale no tak.. :-D Už dřív musel každej kdo scénu sleduje poznat že soudnost je vám dost cizý a že se dost cejtíte... Hradec je obrovsky aktivní jako málo kdo ale ta kvalita těch věcí je vopravdu bídná.. Zredukujte snahu o kavntitu na polovinu a dejte si práci na kvalitě a pudete skutečně nahoru! V porovnání se Slováckem například, je ten rozdíl snad uplně jasnej.
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 19:53 + 1 - 2
    slavistacz : V Polsku by jste za odstavec nestáli ani vy...
  • SK Slavia Praha slavistacz 16.02.2013, sobota, 19:44 + 3 - 0
    V Polsku by s touhle kvalitu nestáli nikomu ani za odstavec, ale v naši lize patří mezi to lepší. Smutná realita úrovně ultras v naší zemi.
  • bez klubu Ajax 16.02.2013, sobota, 19:08 + 0 - 0
    já se jen bojim, že i ty koněpůlky budou mít dřív stadion... :-/
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 16.02.2013, sobota, 18:28 + 0 - 0
    Některý chorea vypadaj,že je na ně toho materiálu škoda...Víc cením jednu pořádnou práci než kvanta izolepových písmenek,bez urážky.
  • FC Hradec Králové davey 16.02.2013, sobota, 17:26 + 0 - 0
    bohemák-no to málo pyra je dáno kvuly tem našim zmrdum ze securitky
  • FC Hradec Králové ConexHK 16.02.2013, sobota, 17:00 + 0 - 0
    Málo pyra...neřekl bych.
  • Bohemians 1905 bohemak 16.02.2013, sobota, 16:58 + 0 - 0
    dobrá práce, Hradec vždy patřil mezi moje nejoblíbenější výjezdy:). Jediný, co bych vytknul, je na můj vkus málo pyra.
  • AC Sparta Praha Tom478 16.02.2013, sobota, 16:49 + 1 - 0
    Hradec super, zasloužej si nový stadion..
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace