o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Souhrn podzimu: SK Slavia Praha

Ligový speciál... středa, 20.02.2013 22:15 - přejít do komentářů
V dnešním díle Gambrinus liga Speciál se podíváme na fanoušky Slavie
images/clanky/souhrn-podzimu-sk-slavia-praha-4772.jpg

Vyplnění okurkové sezóny seriálem Gambrinus liga speciál se nezadržitelně blíží ke konci, předposledním aktérem této naší aktivity je Slavia Praha. Slavia Praha je v českém fotbale velký pojem a fanoušci klubu jménu rozhodně pomáhají, dělají velmi dobrou prezentaci. Jak konkrétně si vedli Slávisté v podzimní části sezóny 2012/2013, to je předmětem tohoto článku a vy se to dočtete níže.

1. Návštěvnost
Nad návštěvami Slavie se u většiny lidí budou asi vznášet poněkud rozpačité dojmy. Sešívaní si sice prošli poměrně složitým obdobím, které zájmem lidí určitě zahýbalo, zejména se jedná o situace spojené s vedením klubu, a i když návštěvy mají dále svou solidní úroveň, na české poměry vysokou, tak snad budou všichni souhlasit, že podobně jako Spartě by Slavii slušely vyšší, nejlépe pěticiferné návštěvy. Snad to zase brzy přijde.

Nejčastěji bylo na zápasech bíločervených přítomno kolem šesti a sedmi tisíc diváků. Velmi dobrá návštěva (téměř 9 000) sledovala atraktivní utkání s Plzní a všem návštěvám se vymykalo velké pražské derby, kdy se stánek Slavie z velké části zaplnil - 15 654 diváky. V součtu slávistům vychází divácký průměr 7 854 diváků a to stačí na 2. místo v tabulce. Jednotlivé návštěvy ukazuje graf.


2. Domácí prezentace a atmosféra
Sešívaní v domácím prostředí představovali po ultras stránce velkou parádu. Snad každá rozsáhlejší choreografie zasloužila obdiv. Vypíchnout lze především kartoniády, které se objevily ve více případech (proti Jihlavě, Spartě či Plzni), přičemž všechny byly výborně provedené. Dále nelze neupozornit na efektivní využívání pyrotechniky, např. při souboji s Plzní byla z ohňů vytvořena "120". Do třetice pochvalu sešívaní zaslouží za optický dojem při používání velkého množství mávacích vlajek.
Stejně pozitivně musí vyznít i charakter kotle a jeho support. Po loňské nepříliš vyvedené sezóně Slávistů byl kotel v podzimní části ligy znovu výborně zaplněn a to se odrazilo v síle a efektivnosti supportu. Sešívaní jsou v supportu skvěle organizovaní, mají velkou zásobu kvalitních chorálů, které výborně zní, fanděním se baví a celkově je jejich domácí support opravdu na vynikající úrovni.

3. Výjezdy
Ve výjezdech mají fanoušci Slavie stabilně velmi dobrou úroveň. V podzimních venkovních zápasech obsazovali sektory hostů v řádu stovek, odhadem dvou až tří. Jen na Moravě (na Slovácku) a ve Slezsku (v Ostravě) jejich počet přesahoval jednu stovku. Produkcí se venku u sešívaných vcelku logicky příliš neobjevilo, nejvýraznější byly aktivity v Ostravě a na Dukle. Ve srovnání s domácími vystoupeními ani support neměl takovou úroveň, ale na výjezdy jej lze hodnotit rozhodně kladně, Slávisté bývají velmi slyšet.

4. Shrnutí
Fanoušci Slavie představují špičkový tábor na naší scéně. Jejich domácí výkony mají mnohdy úroveň kvalitních evropských kotlů. Support kotle je skvěle organizovaný, pestrý a bouřlivý. Choreografie sešívaných snesou ta nejpřísnější měřítka, jsou velmi kvalitní. Ve výjezdech si Slávisté drží solidní laťku. Aby vše do sebe hezky zapadalo, tak ještě kdyby se tak ty návštěvy zvýšily. Uvidíme, co nám sešívání připraví v budoucnosti.
Fotogalerie fanoušků Slavie je k dispozici níže.

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FK Teplice FuckTheMedia15 26.02.2013, úterý, 18:54 + 0 - 0
    Jo choreografie je dobrá jako oslava dlouho očekávaného zápasu, derby, zápas s rivalem... 2-3 pořádný chorea za sezonu, no problem. Na týhle bázi totiž choreografie v Itálii vznikly. To co je dneska, škoda slov. problém je hlavně v tom, že lidi budou chodit do kotle, pokud ten kotel bude něčím aktivní viz např. chorea atd.. ale nikdy (ve většina případů) kvůli tomu aby fandili bez ohledu na cokoli, pak ten support podle toho vypadá. Ale není to jen problém ČR je to celkovej problém v celý Evropě. Někde víc někde míň
  • bez klubu jarda1 26.02.2013, úterý, 15:01 + 0 - 0
    s první částí souhlasim, ale choreo je dle mého názoru také součást supportu, stejný doplňek jako pyro. myslím, že ta honba za pochvalami je hlavně naše doména, stačí se mrknout na tenhle web, kde nic moc jiného není. když v čr někdo aspoň v něčem vyniká, je stejně jen jednooký mezi slepými. není tu nikdo, kdo by celou scénu někam vedl, nebo byl alespoň příkladem. omezenost ultras v čr je hrozná, nikdo nevidí dál než do Polska a každý akorát brečí, že to u nás není jako tam. v tomhle souhlasim s FTM15, nikdo u nás (až na malé výjimky) není dost sebekritický, aby napsal třeba: "je pravda, že nás na výjezdu bylo málo, musíme s tím neco udělat!" nebo "support byl na hovno, zapojovalo se strašně málo lidí" a podobně. každej se radši vymlouvá, proč to nešlo a radši do reportu napíše větší počet hlav.
  • FK Teplice FuckTheMedia15 26.02.2013, úterý, 00:33 + 0 - 0
    Nejhorší vlastností české scény je potřeba překonat ve fandění ostatní tábory, místo toho abych se snažil překonat sám sebe. Věčný soutěže, který maj ukázat kdo je ''lepší'' ultras. Přitom nejdůležitější pro fanoušky by mělo být jestli jsem udělal maximum pro to, abych podpořil svůj tým a ne jestli jsem udělal maximum pro to, abych měl lépe nakreslenej obrázek na plachtě. V tomhle českou scénu nesnáším stejně jako německou apod. Z fandění se stala honba za pochvalama od cizích táborů. Jediný měřítko kvality kotle je vytvořená atmosféra na stadioně a ne počet lajků na Ultra Stylu na FB ;-) Tahle diskuse mě ale pobavila :D
  • SK Slavia Praha Honza003 25.02.2013, pondělí, 13:33 + 0 - 0
    Jsem sice rád za pochvalu od autorů článku a za některé komentáře a možná náš support doma je dobrý, ale zlepšit má co každý tábor a chyby se mají přiznat. My jsme závislí na Strašákovi. Stačí jen chvilka kdy tam není a už se fandí o hodně méně. Jasným příkladem je Hokej. Play out minulý rok bylo parádní ( Organizoval strašák ) a ted. Naprostá bída půlka lidí tam nezná chorály a když někdo má chut fandit tak mu to ostatní naprosto znechutí. Předem se omlouvám, že sem tahám hokej, ale napsat to musím protože kdyby nebylo Strašák nebyli by jsme ani poloviční. Respekt mu !
  • FC Spartak Trnava rossa91 25.02.2013, pondělí, 12:14 + 0 - 0
    Slavia doma bez konkurencie..to treba uznat ale vyjazdy onicom ...moj nazor
  • SK Slavia Praha Ercante 23.02.2013, sobota, 18:44 + 0 - 0
    Kluci, trochu tady mícháte jabka s hruškama. Strašák má pravdu, že když se kluby jako Slavia,sparta,Baník atd. budou vychvalovat až do oblak, půjde to tu všechno do kelu a v životě se třeba takovýmu Polsku v ultras scéně nepříblížíme. Ale je blbost, vyčítat takovým Teplicím nebo Budějkám nudné nebo až nulové aktivity, protože tam se to už asi jen tak nezlepší. Ale stojí za úvahu, proč to jde například ve Slovácku,Olomouci,Plzni .. A třeba v Budějovicích ne? V Česku je prostě tak zkurvená mentalita, že pokud 'svůj' tým nevyhrává, není motivace chodit na stadion. A to tak asi už zústane. A jen malé doplnění pro tondika: Čáslav od svého založení neměla jediné choreo. Ani za éry postupu do 1.ligy.
  • bez klubu Cestovatel 22.02.2013, pátek, 20:26 + 0 - 0
    K tomu Rakousku...Na pár stadionech jsem tam byl a když zhodnotím tábory co jsem viděl v akci doma či venku vychází mi to asi takto: Rapid Vídeň jsem viděl dvakrát,vedli si slušně a patřili by k nejlepším táborům u nás. Admiru Vídeň jsem viděl také dvakrát,v porovnání s naší scénou lehčí nadprůměr. Wiener Neustadt fandí celkem slabě,přirovnal bych je k Dukle. To samé RB Salcburk. Kapfenberg je ještě malinko horší než posledně dva jmenované. Taková bída jako Příbram nebo Budějky to není,ale nemají se čím chlubit. Zbytek táborů jsem na vlastní oči neviděl,pokud teda nepočítám asi 25-30 ? fans Austrie na halovém turnaji v Praze v O2 Areně,což ale není úplně to pravé srovnání.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 22.02.2013, pátek, 17:04 + 3 - 0
    Srašák: Jak většinou mi přijde, že se s tebou shodnu, tak v tomhle určitě ne! Nemůžeš opravdu to samé očekávat od velkoklubu typu třeba Sparta nebo Slávia a například od Vlašimi nebo Čáslavi.....když vyjede, což se asi letos nestane třeba 10 fanoušků z Čáslavi kamkoliv a aktivně fandí a třeba si i připraví choreo tak to určitě na pochvalu je! Naopak v tomhle případě je pochvala může motivovat víc, než shazování - případně když vyjede Most dejme tomu v 100 lidech někam do Prahy, tak to bude taky skvělý! Pokroky by se cenit měly!
  • FC Slovan Liberec Supras06 22.02.2013, pátek, 16:10 + 1 - 0
    Strašák: Sice nevím,proč nesouhlasíš s Rakouskem,protože Rapid,Austria nebo Sturm převišují každý český ultras tábor o třídu (můj názor),ale je to tvůj názor :) A je bohužel pravda,že ve většině zemích mají lepší tábory a je jedno jestli se podíváme na Západ nebo Východ! Tak ono je rozdíl,pokud porovnáš Slavii a třeba Teplice! Slavie má mnohem větší základnu fanoušků,větší tradici a je z milionového města! A pokud v Teplicích příjde do kotle 100-150 lidí,tak ať chceš nebo ne,tak pro většinu je to parádní zpráva,že se to v Teplicích začíná rozjíždět a stává se z nich velmi kvalitní tábor! A pokud neoceníš právě tu snahu (samozřejmě s výhradami,ale těch já mám i k vám požehnaně),tak se nic neposune a ty lidi to postupem času přestane bavit! Co si budeme povídat,na to jak jste kvalitní (a sami to o sobě říkáte),tak třeba "choreo" (dá-li se tomu tak vůbec říkat) na téma,aby jste všichni na derby byli v červenym,tak to byla hrozná tragédie a divim se,že jste takovou "sračku" vůbec odprezentovali! Takže ano,já budu chválit menší tábory i když to třeba není TOP jako u vás ( ber to s humorem,protože některé vaše prezentace jsou tragičtější,než třeba zmiňovaných Teplic)!
  • SK Slavia Praha Strašák 22.02.2013, pátek, 11:03 + 0 - 0
    jarda1 má svatou pravdu. Nesouhlasím sice s tím Rakouskem, protože tam jsem sám byl, i Německo občas navštívim a tak můžu s klidem říct, že na poměr počtu fanoušků nefandíme špatě. Na druhou stranu mě vytáčí tohle věčně pochlebování a plácání se do zad. Chválení a chlácholení se nikdy nikoho nikam neposunulo. My máme tolik rezerv, že to není ani možný. Takže všichi slávisté, kteří sem píšou, každý si dejte facku, dvakrát oběhněte barák a pak se začněte učit malovat a makat. Co mě ale vytáčí ještě víc je plácání se do zad za "aktivitu". Menší kluby jednou vyjedou v 50-ti nebo se jich doma sejde 80 a tady z toho všichni stříkaj. Zprávy typu "nebylo to moc hezký, ale aktivita se cení". Co to je do prdele? To je jak kdyby vám manželka řekla "Jdi koupit maso a vy přinesli celer". Ale manželka vás pochválí, protože sice jste koupili úplně něco jinýho, ale aktivita se cení. Naučte se říkat "to a to stálo za hovno" a ne se tu plácat, že nevadí. Chuť zlepšovat se posune každýho dál, ne honění si u tragických choregrafií a strašných počtů. A to platí i pro nás, slávisty. Je nás málo pořád a mohli bysme být tak o 200% lepší. Jenže ti slávisti, kteří nic nedělají budou pořád psát, jak jsme nejlepší...
  • 1.FC Slovácko riedlss 22.02.2013, pátek, 07:27 + 0 - 0
    Klokanek: tvé statistiky stojí za hovno...;)))
  • SK Slavia Praha N/A... 22.02.2013, pátek, 01:08 + 0 - 0
    Rikejte si co chcete, ze neumime malovat grafiti a dalsi podobny kecy... Ale derby je nase!!! ;) Jinak diky za objektivni zhodnoceni od nekterych fanousku!
  • SK Slavia Praha slavistacz 21.02.2013, čtvrtek, 23:30 + 0 - 0
    My nejsme nejlepší proto, že bychom byli tak dobrý..jsme nejlepší protože vy(krom Baníku a Slovácka) jste tak špatný!!!SKS, SKS, SKS, SKS....Smrt Spartě
  • bez klubu Columbo 21.02.2013, čtvrtek, 21:52 + 0 - 0
    jarda1: Já byl letos na rapidu 5x a 4x to bylo zklamání tak 4-5 let zpátky jsem tam jezdil pravidelně a to byla jiná jízda. Kdyby byl Rapid tam kde Slavia, tak to stojí úplně za vylyžprdel.
  • bez klubu jarda1 21.02.2013, čtvrtek, 21:36 + 0 - 0
    Možná mě ukamenujete, ale mě se tyhle poslední články moc nelíbí, obzvlášť tenhle. Nevím, kde v Evropě jste viděli nějaké pořádné tábory, ale z UH to třeba nemáte úplně daleko na Rapid (až bude scéna zas fungovat), tak se tam stavte (nebo nejlépe někam do Německa nebo Itálie)a pak už snad nikdy nenapíšete, že kotel Slávie má evropské parametry. Při vší úctě fakt ne, možná tak východoevropské. Obecně se mi nelíbí, že se tady vychvalujete. Za prvé s tím často nesouhlasím (slávisti by se vážně měli naučit malovat obrázky a nápisy, nebo je vůbec nedělat), ale hlavně je o kontraproduktivní. Většině táborů v čr chybí pokora, kdybyste raději hledali chyby (v dobrém), tak by každý tábor měl šanci se někam posunout. Kam se asi posunou, když napíšete jak jsou dokonalí? Doma jsou dobří, i když zapojení lidí v sektoru by mohlo být o moc lepší, ale venku bych čekal lepší počty, daleko menší mezery v supportu. Howgh :)
  • FC Bohemians Praha klokanek 21.02.2013, čtvrtek, 20:28 + 1 - 0
    TOP ČR 1 Banik ,Slavie 2 Plzen 3 Sparta 4 Bohemka Slovacko 5 Liberec 5 Opava Olomouc 6 Hradec
  • FC Hradec Králové ConexHK 21.02.2013, čtvrtek, 19:57 + 0 - 0
    Jak psal majkis..je to půl na půl . Slávia je lepší na tribunách a Sparta zase v ulicích . Podle mě sparťani vedou na plný čáře v graffitách . Toť můj názor..
  • SK Slavia Praha Shepp 21.02.2013, čtvrtek, 19:27 + 0 - 0
    majkis: Tak vládnete v ulicích no, tam jste ale svému klubu opravdu platný :D Pokud vim tak fotbal se hraje na stadionu :)
  • SK Slavia Praha Falcone 21.02.2013, čtvrtek, 18:45 + 0 - 0
    nám by stačil bohatě stadion jako má Plzen, nevím proč se stavěl tak velkej stadion,děláme co můžeme ,ale stále máme rezervy. jako je zvedání rukou atd. je co zlepšovat a vždycky bude,jediné co mě štve,že se nerespektují grafitti táborů,když někdo něco namaluje druhá nebo třetí strana mu to přestříká,tak to je humus
  • bez klubu Vincent 21.02.2013, čtvrtek, 16:56 + 0 - 0
    Super. Doma Slávie nemá konkurenci :)
  • SK Slavia Praha saiwer 21.02.2013, čtvrtek, 15:19 + 0 - 0
    Jsem rád za vcelku objektivní zhodnocení zde v diskuzi. Hodně supportu v Edenu pomáhá stadion samotný, ale to nic nemění na tom, že vzhledem k umístění v tabulce jsme stále top 1-2 spolu s FCB. Dále se mi moc líbí produkce Slovácka a Plzně. Snad to Plzni vydrží i poté, co současná euforie ustoupí. V druhé lize ještě ujde oldschoolová Bohemka a snad s trochou představivosti i Opava. Ostatní ještě musejí zapracovat. A všichni kromě Plzně potřebují na stadion dostat diváky!
  • 1.FC Slovácko JUVE 21.02.2013, čtvrtek, 14:32 + 0 - 0
    Pro me momentalne nejlepsi fanousci u nas,tesne pred Banikem .. domaci support jasne nejlepsi,kdyz je plny kotel za branou ma to uz kvalitni evropske meritko,chorea jasne nejlepsi,jen navstevy doma zlepsit,verim,ze to pude nahoru je to otazka asi vysledku aj,a byly problemy s vedenim atd ... vyjezdy v cechach slusne,na morave uz je to o neco horsi,ale potencial je tam vysoky.
  • AC Sparta Praha majkis 21.02.2013, čtvrtek, 14:29 + 0 - 0
    Záleží jak se to vezme, to s tím kdo vládne Praze. Slávi* možná tak vládne na tribunách, ale v ulicíh Prahy jednoznačne vládne Sparta, takže je to tak půl napůl :)
  • 1.FC Slovácko riedlss 21.02.2013, čtvrtek, 13:44 + 0 - 0
    V Plzni je euforie,vzpoměňte jak tomu bylo ještě nedávno.Ve Štrunclových sadech byl zakopaný pes. Není to dlouho co se tak prezentuje, proto jsou týmy jako Baník, Slavie,Liberec u mne přednější, lepší. Doufejme, že to Plzni vydrží, respekt. http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_m%C4%9Bst_v_%C4%8Cesku_podle_po%C4%8Dtu_obyvatel
  • FC Baník Ostrava chachar1922 21.02.2013, čtvrtek, 12:26 + 0 - 0
    Kartoniady jsou pěkné, argentina vynikající strašně se mi líbí ten styl vypadá to luxusně, ale ty malůvky? to je slabší v malovaných choreografiích je podle mě plzeň výše než slávie. Super 120 z rací, krásný efekt. domácí zápasy mají super ale dle mě mohou z tohoto výjimečného stadionu vyždímat více ta akustika tam je ohromná :)
  • AC Sparta Praha Železná Sparta 21.02.2013, čtvrtek, 12:17 + 0 - 0
    Mě osobně se vystupování slávistů líbí víc než Baníku. Hlavně doma. Obrovský podíl na tom sice má určitě moderní stadion, přesto jsem přesvědčen, že (bohužel) slavie je příklad toho, jak to lze v Čechách dělat. Na to, kde se plácaj, skutečný respekt! Jude Slavie :)
  • 1.FC Slovácko riedlss 21.02.2013, čtvrtek, 11:30 + 1 - 0
    Slavia, klobouček dolů :)
  • FK Senica senican 21.02.2013, čtvrtek, 09:45 + 2 - 0
    Pre mňa osobne súčasná ultras 1 v ČR.
  • Zbrojovka Brno radex 21.02.2013, čtvrtek, 08:40 + 1 - 0
    musim uznat,že na slavistické ultras se opravdu pěkně dívá,doma jsou dle mě nejlepší.
  • FC Hradec Králové Kuksič 21.02.2013, čtvrtek, 05:14 + 1 - 0
    S takovým stadionem to jde jako po másle. Po ultras stránce u mě jasně v čele s Baníkem, ať chci nebo nechci...
  • Bohemians 1905 ulhul1905 21.02.2013, čtvrtek, 01:29 + 0 - 0
    tondik:já sem právě ted myslel zápas minulou sezonu kdy sme hráli u vás,stoupl sem si do fronty na povo 10min před výkopem a k tomu pivu sem se ani zdaleka nedostal,páč začal zápas a já sem pochopitelně přišel fandit a ne na pivo ale jak každe fanoušek ví,k fotbalu studený pivo a teplí klobás:-Djinak u domácího kotle tam dole,skvělý guláše a všechno a bože,ty dvěkrásný holky co tam čepujou pívo:-DDD
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21.02.2013, čtvrtek, 01:05 + 0 - 0
    ulhul1905: nojo...je to tradiční klub, ale dlouhou dobu se potácel hrozně nízko, což předpokládám možná byl důvod toho, proč i fanoušků je míň....což je škoda.... No jo, ale tak s tím hostujícím kotlem máš asi pravdu :-) akorát ono to většinou asi stačí na takový týmy jako je Čáslav, Vlašim, Varnsdorf, Zlín, Karviná, Střížkov, Táborsko a tak :) , ale je jasný, že na derby s vámi a případně v 1.lize na další derby je to málo no...ale zase kapacitně je podle mě má náš stadión možná jeden vůbec z největších sektorů hostů ku celkový kapacitě stadionu...
  • Bohemians 1905 ulhul1905 21.02.2013, čtvrtek, 00:59 + 0 - 0
    tondik:právě no,myslim si že viktorka by si zasloužila mnohem větší pozornost,už jen proto že je to slavný pažský klub a momentálně má kvalitní tím.mimochodem,jedna připomínka k hostujícímu kotli,jeden pivní stánek na kotel je fakt málo,to by chtelo zlepšit:-)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21.02.2013, čtvrtek, 00:52 + 0 - 0
    ulhul1905: tak....náš stadión je fakt útulnej, taky ho mám rád.... No je pravda, že to nemá nějakou skvělou vzestupnou tendenci, ale zas tak bídný to taky není, přecijenom zvlášť co se týče výjezdů na naše poměry celkem spokojenost...co by za to dala spousta prvoligovejch mužstev....mě spíš štvou taky ty návštěvy...sotva přes 1000ku...
  • Bohemians 1905 ulhul1905 21.02.2013, čtvrtek, 00:46 + 1 - 0
    tondik:mam rád viktoráckej stadion,dřív sem tam chodil s tátou,nevím kam se poděly fans,bohužel vaše úroven je velice podprůměrná a to je na tak slavný klub dost škoda,ještě kevšemu že se viktorce celkem daří
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21.02.2013, čtvrtek, 00:33 + 1 - 0
    sekvoj: a druhá Viktorka :-)
  • AC Sparta Praha sekvoj 20.02.2013, středa, 23:19 + 0 - 0
    objektivně ? Sparta je v Praze až třetí, první je bohemka
  • SK Slavia Praha Shepp 20.02.2013, středa, 23:15 + 0 - 0
    acs1893: Jak vidíš i z ostatních objektivních komentářů, tak asi vládne :) a vysoká škála chorálů, choreografií a slušná zaplněnost kotle nemají co dělat s postavením tribuny ;)
  • Bohemians 1905 ulhul1905 20.02.2013, středa, 23:13 + 1 - 0
    acs1893:když ne slávie tak sparta už tuplem ne:-DDD
  • AC Sparta Praha acs1893 20.02.2013, středa, 23:06 + 0 - 0
    a v praze fakt slavie nevládne :)
  • AC Sparta Praha acs1893 20.02.2013, středa, 23:05 + 0 - 0
    tak v edenu je hlavně nejlepší akustika ze všech stadionů u nás+maj dobře stavěnou tribunu takže i když fandí jen půlka tribuny tak je to dobře slyšet...takže tady je někdo těžko dožene i když bude mít doma početnější kotel...výjezdy oproti acs a fcb o půlku horší
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 20.02.2013, středa, 23:00 + 1 - 0
    Slávii závidím ten počet lidí v kotli v novém Edenu to pak vyniká. Je sice fakt, že ne všichni v kotli unich fandí, ale i tak.. Chtěl jsem napsat že vládnou praze ale to by pak neměl smysl náš pokřik: Vládci Prahy, vládci Prahy, z Ostravy:D Slávii řadím na 1.- 2. místo. Jinak jak si tak pročítám ty jednotlivé souhrny, tak člověk vidí, že to česko není zas tak v prdeli:) Jako Baník, Slávka, Plzeň a Slovácko je kvalita, pak další snaživé kluby Hradec, Sparta, Liberec.. Sem tam překvapí Olomouc, Jihlava, nebo Brno.. :))
  • Bohemians 1905 ulhul1905 20.02.2013, středa, 22:51 + 0 - 0
    souhlas,ted je to nahuštěný a pochybuju že zbyde čas na aktyvní tábory z 2.ligy a to je škoda
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 20.02.2013, středa, 22:45 + 1 - 0
    nebudu skromnej. S Banikem jednoznacne absolutni spicka a to i presto ze jsou oba kluby ve srabu. Nicmene ohledne vyjezdu vede Banik o parnik pred zbytkem ligy
  • FK Baník Most Kumbi1909 20.02.2013, středa, 22:36 + 2 - 0
    Co říct? prostě v současné době špička na naší ultras scéně!
  • MFK Ústí nad Labem Stenly 20.02.2013, středa, 22:36 + 0 - 0
    tak treba u nas na poharu moc slavisti nepredvedli jen jedna dymka od mini skupinky z TS (dle vlajky) ale support nebyl
  • supporters.cz supporters.cz 20.02.2013, středa, 22:34 + 3 - 0
    Kozelzostravy: Ano víme o tom. Rozprostření mělo být "plynulejší" na druhou stranu alespoň se pořádně nažhavíme na jaro :-) Ale polepšíme se :-)
  • bez klubu QQQJebacQQQ 20.02.2013, středa, 22:33 + 0 - 0
    Chtělo by to trochu pokarání,chorea z kartoniad staré a nudné,výjezdy tež napiču,ale velké pozitivum domácí atmasféra!!!
  • HC Vsetín Fishi 20.02.2013, středa, 22:33 + 1 - 1
    Podle mně je to takto 1 Baník 2 Slavia 3 Plzen 4 Slovácko 5 Sparta 6 - 8 Sigma Hradec Liberec v gambrinus lize
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 20.02.2013, středa, 22:31 + 1 - 0
    Když nepočítám svůj klub, tak Slavia je u mě TOP u nás. Moc se mi líbí choreografie. (pyro!!!!) Jinak redakce to neudělala moc dobře. Celou zimu pár souhrnů a poslední týden hned 5. Mohlo se to udělat lépe, ale i tak parádní čtení!
  • FC Baník Ostrava Santiago chachar 20.02.2013, středa, 22:26 + 4 - 1
    Slavie patři mezi top 3 u nás až na ty výjezdy ale respekt Baník a Slavia máj nejlepší chorea a choraly to je jasný at jsi Spartani řikaj co chcou ale v praze vladne Slavia je o 2 nebo 3 stupně dál jak Sparta .
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour 20.09.2020, neděle, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour 20.09.2020, neděle, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 07:45 - pluto
Ten dětský sektor je nějaká no...
včera, 07:42 - pluto
Pro Brno to bude těžká sezony....
20.09.2020, neděle, 19:51 - Kyby
k.m: To mu, že klub (ikdyž kra...
20.09.2020, neděle, 18:44 - k.m
V Salzburgu jsem žil 4 roky a ...
19.09.2020, sobota, 23:21 - Kyby
Stejní vyjebanci všude na svět...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace