o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Sparta v zápase s Ml. Boleslaví oslavila 120 let

Foto report sobota, 23.11.2013 20:49 - přejít do komentářů
Na Letné více jak 15 tisíc diváků, výborná atmosféra, chorea, pyro...
images/clanky/sparta-v-zapase-s-ml-boleslavi-oslavila-120-let-5508.jpg

V 15. kole Gambrinus ligy se na Letné odehrálo utkání mezi Spartou Praha a Mladou Boleslaví. Letenský klub v zápase slavil 120 let od založení a podle toho to na tribunách vypadalo. 15012 diváků, hned několik produkcí a samozřejmě nechyběla ani pyrotechnika.

Níže přinášíme první várku fotografií, které budeme i nadále aktualizovat.

foto: supporters.cz, isport.cz, Groundhopping & Ultra

Autor: MaraM & br

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha Daniel1983 02.12.2013, pondělí, 00:11 + 0 - 0
    Navždycky věrný -> Sodomak ti na to odpověděl dost přesně... toť vše, čau
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 01.12.2013, neděle, 15:01 + 1 - 0
    Jen když čtu tvoje jméno, tak je mi jasný, že zrovna ty to asi nikdy nepochopíš .. normálové, kteří komentujou ultras scénu nejsou nic špatnýho .. ovšem když má někdo velikost mozku zhruba takovou, jako vlašskej vořech tak to asi opravdu nepude..
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 28.11.2013, čtvrtek, 18:55 + 1 - 1
    Já si osobně myslím,že to k smíchu je :)
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 28.11.2013, čtvrtek, 17:49 + 0 - 1
    Daniel1983: Můžeš mi laskavě říct, co ti vadí ?! Jednak ta věta je celkem dost vytržena z kontextu a jednak si myslím, že na to mám právo, když chodím pravidelně na stadion a nesmrdim u bedny a jen nenadávám ... To, co jsem napsal níž by jsi měl (pokud nejsi dementní poloopice) pochopit bez problému .. být normálem na stadionu a zároveń sledovat ultras scénu a komentovat jí opravdu není nic k smíchu ...
  • AC Sparta Praha Daniel1983 28.11.2013, čtvrtek, 00:44 + 0 - 0
    Navždycky věrný <- u tveho cteni se fakt bavim :D ultras scenu sledujeme a komentuje i tady na internetu :-)))
  • AC Sparta Praha Daniel1983 28.11.2013, čtvrtek, 00:42 + 0 - 0
    ACS 1893-2013: podle me se staci domluvit, kolikrat tam lidi vlajku maji a spis se jen "opiraji"
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 27.11.2013, středa, 20:29 + 0 - 0
    Dane vlajku jsem nedržel jednou v ruce a vím že nic lehkého to není ale jinde to funguje proč ne u nás, jsou tam lidi který se o ně pravidelně starají proč ne u nás :-) ?
  • AC Sparta Praha zbarda 27.11.2013, středa, 02:46 + 0 - 0
    nevimjmeno2: A já myslel, že jsi sledoval ty své sračky přímo na ledě :-)). Ne promiň,musel jsem si rýpnout .-). Nám se daří, nám se daří :-) http://www.youtube.com/watch?v=o4FY6d8Du6A
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 26.11.2013, úterý, 22:50 + 0 - 0
    Teda přijdu z hokeje a takový sračky na FB i tady.
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 26.11.2013, úterý, 21:40 + 0 - 3
    Sodomak: Počkat, jen poupravím, do kotle chodím, ale jen na vyhrocenější zápasy, kdy to má fakt št´ávu .. (viz. sparta, Baník) jinak si myslím, že třeba když napíšu : přispívám pravidelně na choreo .. ji taky vytvářím, ne jako jádro, okrajově, ale stejně a navíc atmosféru dokážou nakoupnout leckdy i normálové ... neříkám vždy, ale když se třeba připravuje choreo a kotel dostává informace od Strašáka, tak i jednoduchý ,, Slavia do toho´´ dobře zní ..
  • FK Mladá Boleslav hlusa 26.11.2013, úterý, 20:50 + 0 - 1
    škoda že jsme neodvezli aspon bod :/
  • SK Slavia Praha winter 26.11.2013, úterý, 19:25 + 0 - 3
    nevim který "debilní slávisty" strašák myslí, každopádně za sebe nevidim jediný důvod proč bych se tady nemohl vyjádřit zvlášť když cca 6-7 let chodim do kotle a fandim každý domácí zápas, občas vyjedu i na výjezd a pravidelně přispívám na choreo a to všechno jako nepražák a student.. poslední dobou spousta klubů z celýho světa slaví nějaký jubilejní výročí takže je co porovnávat s čím a způsob jakym se se 120ti letym výročím vypořádali sparťani podle mě rozhodně patří i vzhledem k jejich potenciálu mezi ty horší.. jestli sem proto zkurvenec tak sem zkurvenec, za všim co sem tu napsal si stojim a nazdar
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 26.11.2013, úterý, 18:33 + 0 - 0
    f7r: taky že jsem Don Quijote :D :D :D
  • AC Sparta Praha Sodomak 26.11.2013, úterý, 17:57 + 1 - 0
    Navždycky věrný: "ultras scénu aktivně sledujeme a komentujeme a děláme to i na internetu"...no a to je právě ten problém. Ultras scéna se nemá komentovat a sledovat, ale vytvářet.
  • AC Sparta Praha Daniel1983 26.11.2013, úterý, 16:39 + 1 - 1
    ACS 1893-2013: obouručky by asi nebyly problém, ale musel by je tam někdo držet, sám jsem držel jednu tyč půl poločasu a věř mi, palec nahoru těm, kteří ji (obouručku) drží celou alespoň poločas :) v kotli bejvá dost vlajek, které tam čekají na své fanoušky, kteří jimi budou mávat po čas zápasu, klidně se pro jednu stav a starej se o ni 90min, aby neležela někde pod sedačkou, bude to tvůj úkol na jaro :)
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 26.11.2013, úterý, 16:12 + 0 - 1
    Ted´bych se chtěl jen obhájit, když tu všichni včetně Strašáka říkají, že děláme hovno pro klub, tak za mě .. Na Slavii chodím už 11 let, od malička s tátou, dědou a strejdou .. 7let pravidelně .. nejsem ultras a na výjezdy jezdím zřídka ..Ale v Edenu a na Strahově mi za těch 7 let uteklo max. 5 zápasů a pokaždý přispíváme na choreo a se strejdou ultras scénu aktivně sledujeme a komentujeme a děláme to i na internetu.. Jen konstatuju fakta (ikdyž si lehký rejpnutí neodpustim) a nechci se tady s nikym hádat, nedej bože ho ponižovat ...
  • SK Slavia Praha Strašák 26.11.2013, úterý, 09:44 + 0 - 0
    Hrozně by mě zajímalo, který debilní slávisti si tu honí triko. Určitě to nejsou ti, co se podílí na choreografiích, nebo celkově na atmosféře. Takže prosím jejich příspěvky nebrat vážně, takových zkurvenců je v každém klubu víc než dost. Občas mi ale přijde, že u nás o dost víc než dost...
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 25.11.2013, pondělí, 21:31 + 1 - 0
    Neřek bych že Slovácko je neatraktivní u mě patří k nejlepším výjezdům.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 25.11.2013, pondělí, 20:48 + 0 - 0
    FanaticBoy: Normálně je to blbost a výmluva. Pokud je ale hokejové derby tak je to pádný argument.
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 25.11.2013, pondělí, 20:09 + 0 - 0
    nevimjmeno2: A jezdíš na Slovácko nebo na Slaviu? Neatraktivní soupeř je pouze výmluva!
  • AC Sparta Praha Gabra 25.11.2013, pondělí, 09:18 + 0 - 1
    Na kdyby se nehraje. U nás je teď prostě dobrá nálada a je to zásluha všech. Hráčů, realizáku a hlavně fanoušků. Dřív jsme navzájem bojovali proti sobě, teď konečně jsme na jedné vlně a je to znát. A koukám, že některé týmy se s tím nemůžou smířit, tak hledají chyby ve všem, jen aby nás zesměšnily. Ale vždyť se do nás trefujte, je to známka toho, že vám ležíme hodně v žaludku a to my chcem. :) Oslava si myslím vydařená. Všichni na stadionu si to užívali. Vlaječky byly dárek od klubu a fans si je mohli odnést domu. Je fajn, že se klub do oslav zapojil, nevím, proč to kritizujete. Je prostě vidět, že jsme jeden tým a jde nám o společnou věc. Ve Spartě to teď funguje, tak nezáviďte. :)
  • AC Sparta Praha zbarda 24.11.2013, neděle, 23:44 + 0 - 1
    nevimjmeno2: Byl jsi na hokeji? Já ano, chodim na každý zápas Sparty jak ve fotbale, tak v hokeji. A dnes vás bylo v Holešovicích tak 200 v kotli a jestli vás bylo celkem dohromady 500 , tak je to moc. Určitě hokej neměl vliv na výjezd na Slovácko, to se nezlob. Sám víc nějlíp, že výjezdy na Slovácko máte tragické. Nikdy vás tam snad nebylo víc jak 150. Každý rok je vás tam plus minus stejně. Nás na Slovácku je vždy plný kotel, takže 400 určitě. Na to, že se tady chlubíte, jaký máte support a jak jste před námi, tak promiń, ale dnes na Slovácku to nebylo moc vidět :-). Máš pravdu, že Slovácko není atraktivní soupeř, ale když tam jedeme my, tak máme vždy plný sektor. Takže: Vaše bída naše radost. :-)
  • AC Sparta Praha capi 24.11.2013, neděle, 22:39 + 0 - 0
    mám radost jakou mají slátanci starost o naše supporty a chtěl bych jim poděkovat, jak se na hřišti slovácka zapojili vhodně do Spartských oslav )
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 24.11.2013, neděle, 22:04 + 1 - 1
    zbarda. Teď si my spíš nahrál. Vzhledem k tomu v jakých sračkách se nacházíme. Dneska bylo hokejové derby. Dneska je neděle a zítra se jde do roboty. A Slovácko je neatraktivní zapadlá prdel tak 150 kusů se slušný počet.
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 24.11.2013, neděle, 21:50 + 0 - 0
    Hoši, mě už to taky nebaví .. já se hádat nechci jen jsem konstatoval fakta, že sparta jde hodně rapidně nahoru .. Chorea se mi sice líbit nemusí, ale kdyby na letný byly tribuny jednopatrový a protáhlý jako v Edenu, tak to určitě vypadá jinak a půjde tam poskládat nějaká lepší produkce ...V tom máme velkou výhodu, ovšem to nemění nic na naší úrovni supportu (ikdyž uznám, že na Slovácku bída)a tvorbě choreí taktéž. Hold sparta nás zničila na chuligánský scéně a je dost možný, pokud se situace bude vyvíjet pořád takhle (sparta 1. ... Slavia 15.), můžeme se toho nechtěně dočkat i v dalších odvětvích , a to se sebevětším potencionálem ....
  • AC Sparta Praha zbarda 24.11.2013, neděle, 21:10 + 0 - 0
    Nevimjmeno2: Jelikož jsem vystudoval VŠ, tak jsem prolítl základní školu docela rychle a to bez propadání. Nebývám zde sprostý, ale vaše komentáře slávistů mě nasrali. Na Slovácku vás bylo kolik? 100 kusů? Jsem zvědavej, jak tohle okomentuješ a objektivně zhodnotíš, pokud máš co říct (něco inteligentního). Zeb youth firm: Máš pravdu, nemá to cenu a už na ně reagovat nebudu.
  • bez klubu f7r 24.11.2013, neděle, 20:53 + 0 - 0
    Zeb Youth Firm: to je boj s větrnými mlýny :D
  • bez klubu dady89 24.11.2013, neděle, 18:18 + 1 - 0
    ultraboy: Nedá mi to, chlapče víš který klub byl nejúspěšnější v období Protektorátu Čech a Moravy? Mrkni trochu na historii, mrkni na film Lidice a uvidíš, kam Reinhard Heydrich rozdával vstupenky. To mi ta SKS a židi moc nejdou dohromady :D
  • bez klubu ultraboy 24.11.2013, neděle, 18:13 + 0 - 1
    Ještě tu chybí něco intelektuálního od Strašáka. Zatím se tu projevují typičtí židi - na internetu 100%, na stadioně poloviční, v ulicích nulový :D
  • bez klubu dady89 24.11.2013, neděle, 18:10 + 1 - 0
    _Peter: Přesně tak, dění na hřišti fanoušci neovlivní, za to nemůžou. Síla ultras se ukazuje na tribunách, tam je vidět práce fans, to ovlivnit jde. Baník nebo SKS hrají delší dobu hovno, návštěvy nejsou optimální, ale ultras produkce je dle mého názoru top v ČR, to myslím, že uznají i ACS. ACS plus určitě za návštěvu, za aktivitu a support. Ta atmosféra včera dle tv a videa byla nadprůměrná, kotel hecoval ostatní tribuny, zapojoval se celý stadion - tady kritika není vůbec na místě - palec nahoru! Negativa špatně centrovaná plachta s Kvašňákem a taky ten nápis. Ty konfety měly asi taky letět najednou a ne po kusech. Vlaječky (sice od klubu) ale svůj účel splnily. Já jsem rád, že ACS jdou nahoru, že se můžeme s nimi takhle v choreiích špičkovat, to je ta rivalita, to je ta nenávist. Pro ty SKS co zde blijou věci absolutně mimo mísu, vyndejte si hlavu z prdele a pokud k tomu nemáte, co říct, mlčte. Vsadím se, že většinu z Vás jsem při výrobě produkce na SKS neviděl. Doufám, že Vás teď uvidím všechny v sektoru na Slovácku, právě tady můžete hájit barvy SKS, ne na internetu!
  • FC Baník Ostrava _Peter 24.11.2013, neděle, 17:56 + 1 - 0
    Nechápu, proč se tady všichni pořád oháníte návštěvama a úrovní hry. To je jediný aspekt fotbalu a aktivit na něm, který z vlastní vůle Ultras takřka nejsou schopni ovlivnit. S tím se prostě musíte vyrovnat. Jednou jsi dole, jednou nahoře. I když je to o nervy, šlapat to musí pořád.
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 24.11.2013, neděle, 16:31 + 0 - 0
    A obouručky a mavačky by měli být každý zápas ne jen na takovéhle.
  • AC Sparta Praha Drinks 24.11.2013, neděle, 16:28 + 1 - 0
    Jak zde bylo napsáno, srát na ně, jedeme si vlastní svět, zbytek nám je ukradený, nechte je ať si léčí Své komplexy, já si to užil, a o tom to je.. Bylo to parádní.
  • AC Sparta Praha Farfán 24.11.2013, neděle, 16:19 + 1 - 0
    Když tady čtu ty bludy, co z některejch lidí lezou, je mi z toho zle. Pravdou je, že se u nás na Spartě atmosféra za poslední dobu hodně zvedá. Jasně, je to taky díky tomu, že naši kluci na trávníku nehrajou žádnou holomajznu a výsledky máme taky supr. Ale vezměte si, že se taky tyhle lidi, co teď chodí v těchto počtech na Letnou, mohli na ty naše čutálisty po nezdaru v Evropě vysrat. Myslim si, že se v kotli se začíná formovat jakási duše, nebo osa, nevim ani, jak to pořádně nazvat. Zkrátka mám dobrej pocit z toho, že na zápasech vídám víceméně ty samý lidi, který ten support snad i začíná bavit. To já ze svý pozice krásně vycejtim, pro příklad udám z posledních zápasů chorál "Sparta Praha šampión" a "dej Sparta gól", kdy jsme tyhle věci schopný jet i přes půlhodinu, viz. třeba Liberec. Je to především práce našich skvělejch spíkrů, před kterejma se klaním. Fandění má bejt zábava, a to je právě to, jak se to snažíme dělat. Samozřejmostí je inspirace u ostatních evropských táborů. Jasně, bude to stát ještě hodně, hodně a hodně práce a úsilí, ale důležitý je neusnout na vavřínech a pořád se snažit zlepšovat.
  • AC Sparta Praha Tomas3 24.11.2013, neděle, 15:45 + 0 - 0
    Včera to byla paráda...Ať si každej říká co chce :-) nazdááár
  • AC Sparta Praha Bonyos 24.11.2013, neděle, 15:37 + 1 - 0
    Ach jo. Místo nějakých normálních názorů a příspěvku k zápasu se tu pár jedinců hádá mezi sebou na x stránek. Pokud je kritika oprávněná, tak fajn, ale tohle je k ničemu. Stránka se jmenuje supporters -> PODPORUJETE vlastní klub a ne že POMLOUVÁTE všechny ostatní ;)
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 24.11.2013, neděle, 15:18 + 1 - 0
    zbarda: ještě jednou pro ty méně inteligentní, nepište sračky a nedohadujte se z lidma z jinýho táboru. , je to totalně zbytečný.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 24.11.2013, neděle, 14:58 + 0 - 0
    zbarda: seSHITci, Juden, píčo...základku si dal na třetí pokus a teď děláš popeláře? Je mi tě líto.
  • AC Sparta Praha zbarda 24.11.2013, neděle, 14:36 + 0 - 0
    A propo - vás do Judenu chodí cca 4 000 a budete nás tady pořád urážet a kritizovat. Sami jste se do srače dostali, tak se z toho taky sami vylízejte. Holt se nám daří, hrajeme relativně pěknej fotbal, tak lidí chodí. Vy už dlouho hrajete píču a nikoho nezajímáte. Podívejte se i na návštěvy venku, kdo a kolik lidí chodí na Spartu se podívat. Uvědomte si, že už nejsou 90.léta a netáhnete. Žijete z minulosti. Prostě jsme ted MY jednička a táhneme na stadiony. Realita kolikrát je krutá.
  • AC Sparta Praha zbarda 24.11.2013, neděle, 14:32 + 1 - 0
    Ještě že je dnes hokejový derby a tam si vás pěkně vychutnáme. Nejen na ledě.
  • AC Sparta Praha zbarda 24.11.2013, neděle, 14:30 + 0 - 0
    Ty vole, co tady slávisti předvádíte?! Jděte normálně do prdele! co chcete? O co vám jde? Všichni víme, vjakých sračkách jsme se nacházeli (co se týče ultras scény) a ted když děláme chorea každý zápas, odpalujeme pyro, máme celostadionový chorea, super návštěvy, dobrý suppost, tak vy pořád budete jen kritizovat? Podívejte se na vás, kde jste a vůbec nekritizujte. Trochu pokory, seSHITci.
  • SK Slavia Praha Shepp 24.11.2013, neděle, 14:24 + 0 - 0
    Po stránce choreografií a osvícení Prahy jsem dle mého názoru byly lepší. Na druhou stranu co se týče oslavného zápasu, počtu lidí, atmosféry a celkové prezentace výročí, tam nás bolševik holt předčil. Bohužel ve Slavii absolutně neexistuje marketing a snaha jakkoliv prezentovat klub. V tomhle jsou rudý hodně před náma. Otázka ale je, jaká by ta oslava byla kdyby byla spa*ta na chvostu jako my?! Odpověď asi všichni známe.
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 24.11.2013, neděle, 14:19 + 1 - 0
    Přesně, jak to tady psal někdo od nás, taky mi připadá, že to je trochu křivé a rozhodně to není jeden z mála takových příkladů. Choreo, pyro, návštěva velice dobrá o tom žádná. Ale ruku na srdce hoši sparťanští, kdybyste nebyli na 1. místě a Vaši čutalisté neprodukovali fotbal, jaký letos hrají, tak jen ztěží by byla taková dobrá atmosféra. Máte kliku, že za Vámi stojí Křéťa a jeho skupina, která vše již pěknou řádku let dotuje. Ale nebudu závidět. Jak se říká přej a bude ti přáno :-)
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 24.11.2013, neděle, 13:58 + 0 - 0
    Opakuji pro neinteligentní sparťany :D Všem sparťanům, vyserte se na hádaní s ostatními tábory, přestante psát sračky do komentů. Děláte tím akorát ostudu. Ňáký středoškoláci, vysokoškoláci či inteligenti nás vůbec nemusí zajímat.
  • AC Sparta Praha majkis 24.11.2013, neděle, 13:42 + 0 - 0
    winter: blbej si spíš ty, jestli nevidíš jak se nás tady zastávaji i lidi z Baníku a dalších táborů. Schválně si pročti všechny příspěvky a pak se trošku zamysli. Slavije intelectuals!!!
  • SK Slavia Praha winter 24.11.2013, neděle, 13:33 + 0 - 0
    Letenskej: jestli opravdu nevíš co se máte učit nebo nevidíš důvod proč tady nejsou komenty s uznáním za to jak jste výročí 120 let zvládli, pak jem potvrzuješ adekvátnost pokřiku "jak jste rudý, tak jste blbý" :)) .. a končim s diskuzí, klidně se z toho co jste předvedli zestříkejte když si myslíte že je to dokonalý. enjoy
  • AC Sparta Praha Letenskej 24.11.2013, neděle, 13:21 + 0 - 0
    winter: co se máme učit? Jak dělat chorea na plotteru?
  • SK Slavia Praha winter 24.11.2013, neděle, 13:19 + 0 - 0
    ACS: plachta v kotli se vám povedla, ale mě jde hlavně o rozsah. ta plachta neni největší a hlavně když vás je na stadioně 15 000 tak bych na takový výročí čekal celotribunový případně celostadionový choreo, ne takovýhle pidi plachtičky který jste rozvinuli na protilehlý tribuně.. :D a vůbec vás tu nesrovnávám s náma, ale když se ptáš a chceš srovnávat nás a vás, tak dobrá, ale za prvý si uvědom že my hrajem o záchranu a vy o titul.. :)) a stejně jsme na tom po ultras stránce líp než vy.. takže ano, máte se ještě co učit a třeba i od nás ;)
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 24.11.2013, neděle, 13:17 + 0 - 0
    Všem sparťanům, vyserte se na hádaní s ostatními tábory, přestante psát sračky do komentů. Děláte tím akorát ostudu. Přiznejme si, že vždycky může být líp. Ňáký středoškoláci, vysokoškoláci či inteligenti nás vůbec nemusí zajímat. PS: Letenskej a Mirda mají pravdu :)
  • AC Sparta Praha ACS 24.11.2013, neděle, 13:12 + 0 - 0
    winter: Od koho? Od vás? Osvícení Prahy super, ale mít výroční zápas s Plzní (jasnej tahák jako prase), mít poloprázdnej stadion, a ještě během zápasu dělat nějaký protesty v podobě 15ti minut ticha nebo co... To je oslava daleko za náma. Chorea jste měli možná vizuálně hezčí, ale rozhodně na tom nejste tak dobře jak si myslíte. Mluví z vás takový ten šok, že už nejste tak dobrý jako dřív a až na to příjdete sami, tak my budem daleko před váma. ACS forever!
  • SK Slavia Praha winter 24.11.2013, neděle, 13:00 + 2 - 0
    na 120. výročí pěkná sračka :D máte se ještě co učit bolševici..
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 24.11.2013, neděle, 12:57 + 1 - 0
    Myslím, že povedené představení domácích. Všechno tu už asi padlo, tak se nemusím opakovat. Jen jsem se pozastavil nad pokřikem - Tak jsme první NO A CO? ....Asi zapomínáte kluci, jak to u vás vypadalo, když jste první nebyli..Tím narážím na zasypání pyrem hřiště a vše kolem toho ;-) Je to jen takový úkaz na ten pokřik. Musel jsem to prostě napsat, nedalo mě to - každopádně vůbec nechcu nějak rýpat - nemám to ve zvyku :-)
  • AC Sparta Praha Letenskej 24.11.2013, neděle, 12:56 + 2 - 1
    Zdejší komentáře klasicky k smíchu. Lidé, kteří do ničeho nevidí ve svém táboře tu komentují situaci na Spartě. Chápu, že Vás štve, že o nás je tu řeč každý týden, kdežto o Vašem táboře se tu píše dva krát za sezónu a to jen když hrajete se Spartou. Jenže není naše chyba, že my za sebou necháváme výsledky a vy za sebou necháváte výkaly. Kdybyste přenesli svojí aktivitu na stadiony, tak k nám vzhlíží celá evropská ultras scéna.
  • AC Sparta Praha RamaACS 24.11.2013, neděle, 12:25 + 0 - 1
    Kdyby na každym zápase v Česku byla atmosféra a návštěva jako poslední dva domácí zápasy ACS na Letný, tak bychom se měli všichni bláhově ... jsem rád, jak se to u nás zvedá. Doufám, že nezasáhne vyšší moc a návštěvy na jaře půjdou ještě nahoru! ... A snad nejen u nás, ale i v jiných táborech ... ACS!
  • bez klubu mirda 24.11.2013, neděle, 12:25 + 3 - 1
    Jdete se hádat jinam. Vlaječek bylo 18 000, nevim kolik to stalo, kdyby jedna stala 10 korun, je to 180 000, nevim jakej choreofond ma v republice 180 000, + dalších 55 000, co stály přípravy choreo apod. Sparte se daří, začínají chodit i fanoušci, začíná to nejak vypadat. Slavyje hraje hovno, podle toho to taky vypadá v hledišti, to je fakt. Nekdo psal ze zpíváme jeden choral 30 minut a to je údajně špatně, kdyz Curych nebo zvezda jedou chorály 20-30 minut, je to neskutečný paráda a úžasný představení. ( tak co teda chcete ???) chorea mohla dopadnout urcite lip, stejně jako "vlaječkojáda", ale mohlo to cely dopadnou taky daleko hůř. Pokud tady chcete nadávat, hejtovat, picovat, odeberte si znak od svého profilu, děláte tim akorát ostudu. Veselý Velikonoce
  • AC Sparta Praha RamaACS 24.11.2013, neděle, 12:24 + 0 - 0
    Možná by to v těch diskuzích chtělo přece jen trochu pokory a restektu k soupeřům ...
  • AC Sparta Praha ACS 24.11.2013, neděle, 11:51 + 3 - 1
    Mám obrovskou radost za pokrok v hledišti. Za to dlouhé období, co jsme byli ve sračkách musím s radostí říct svůj názor, aniž bych chtěl, aby to znělo nějak namachrovaně, že pokud by existovala tabulka aktuální formy fanoušků za dejme tomu 2 měsíce, tak si myslím, že bychom byli s přehledem první. Jinak nechápu kritizování zejména supportu od židů a pro všechny, co melou něco o dvou chorálech, ZVEDNĚTE PRDELE A NA TU LETNOU JEĎTE TŘEBA SE SVÝM KLUBEM. Protože je vidět, že minimálně rok jste na Spartě nebyly.
  • bez klubu leprikon 24.11.2013, neděle, 11:34 + 1 - 0
    Pokud se oprostíte od klubové příslušnosti musíte uznat, že Sparta jde za poslední měsíce strašně nahoru a s největší pravděpodobností v tom bude pokračovat. Týmu se daří, což je základ pro výborné návštěvy, ultras aktivity se výrazně zlepšují, kotel se plní a včera byl vynikající. Celkově pro mě jedno z nejpovedenějších představení celé sezóny
  • bez klubu ondra 24.11.2013, neděle, 11:17 + 0 - 0
    Choreo nejslavnější sparťan je povedené za to pochvala,i vlaječky působili docela dobře,ale to druhé choreo s tou 120 se mi moc nelíbí.Ten nápis mohl být víc uprostřed a je to na 120.výročí poměrně slabé choreo.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 24.11.2013, neděle, 10:51 + 0 - 0
    Na Spartě podle tv celkem pěkná atmoška ale to bylo asi průběhem zápasu,jinak chorea,pyro velmi povedené,jen mě přišlo špatně roztáhlé to choreo na protilehlé...A ještě něco je k popukání číst každý týden ty vaše hádky Slávia vs.Sparta... :-D
  • FC Baník Ostrava Cheb 24.11.2013, neděle, 09:40 + 1 - 0
    Vlaječky moc malé takže nevynikly ale jinak, na to že jde o Spartu dost dobrý :)
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 24.11.2013, neděle, 08:59 + 1 - 0
    Nechápu tady tu kritiku. Objektivně musim uznat, že se to Spartě povedlo. Návštěva dobrá, co by za to jinde dali. Chorea také povedený. Vlaječky - jednoduchý, ale velmi pěkný efekt. Pokud to však platil klub, tak je to na zamyšlenou. (Do nás se všichni serou, jak jsme komerční atd., ale choreo a další ultras aktivity jsme vždycky financovali z vlastních zdrojů.) Plachty na protilehlé tribuně taky pěkný, škoda jen toho nápisu - nejde přečíst a roztáhlej je taky špatně. Celkově však velmi pěkné představení a jen více takových zápasů. A kdybyste vy ostatní, co tady kritizujete, byli stejně tak aktivní i na stadionu nebo při tvorbě choreí, tak je naše ultras scénu úplně jinde.
  • SK Slavia Praha martinprg 24.11.2013, neděle, 07:34 + 0 - 0
    mě se to líbilo. Rozhodně ten zápas nenudil furt se něco dělo chorea a pyrotechniky bylo dost support taky dobrej plus 15000 lidí boleslav,,já teda nemam co vytknout. U nás letos taková návštěva určitě bohužel nepadne ani náhodou naopak čekám že spartani na jaře letnou asi několikrát vyprodaj když vidim jak to tam poslední zápasy chodí
  • Zbrojovka Brno flvv 24.11.2013, neděle, 02:09 + 0 - 0
    myslím ten od sešívance :)
  • Zbrojovka Brno flvv 24.11.2013, neděle, 02:09 + 0 - 0
    Už tu chybí jen moralizujicí Strašák. Sice si myslím že Slavia nebýt na tom tak zle fotbalově tak je o trochu lepší než Sparta, ale tohle bylo velmi povedené. Jinak ten příspěvek podemnou a hlavně ty gramatické chyby v něm je opravdu velký důkaz inteligence :)
  • bez klubu ultraboy 24.11.2013, neděle, 02:08 + 2 - 1
    Navždycky věrný: z těch příspěvků židů tady ta inteligence vysloveně srší :D
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 24.11.2013, neděle, 02:03 + 1 - 2
    Jen,aby mě potom někdo nechtěl kritizovat, tak tu nikomu nebudu lízt do prdele, jen vyjadřovat svůj názor... Prostě je to vidět .. Rudoši sou na tom momentálně dobře, začínaj pracovat na chorálech (ikdyž jim to zatim moc nejde ), choreích a fotbal hrajou fakt pěknej .. co naděláme, repertoár chorálů a pokřiků můžeme mít v republice bezkonkurenční (to musej uznat všichni), ale bez lidí to prostě nejde .. jsme v zemi, kde vládnou fanoušci úspěchu (viz. plzen ) , takže ten potencionál, co máme nemůžeme využít, pokud budem hrát píču .. naopak bolševik z letný má prostě úspěch, a to je klíč .. je jasný, že to de nahoru a abych pravdu řek, tak sem to očekával už dlouho a my se můžem jen modlit, aby se nám Slavia zvedla z těch sraček a konečně začla všechny drtit, jako za mistrovskejch sezon PS: prosim vás, vy chytráci, pražská židovská obec fandila vždy rudochům, tak si nechte ty trapný poznámky, když Slavia je klubem vysoko/středoškoláků a pražský inteligence :)
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 24.11.2013, neděle, 01:19 + 3 - 0
    co tu jebete zase?!! navsteva pres 15.000 lidi jednoznacne pozitivni.Boleslav je nudny a nezajimavy souper.takze navsteva je uplne super.choreo pro Kvasnaka fajn, pyro super..nejsem spartan.ale prestante motat vase zakomplexovane sracky!!..tyjo kez by na tom vsechny ceske tabory byly ,,tak spatne,, jako Sparta....
  • Bohemians 1905 bohemak 24.11.2013, neděle, 00:51 + 1 - 0
    Sparta jde nahoru. Nadstandartní návštěva, choreo s Kvašnákem velmi dobře technicky zvládlé. Když choreo dělá YF, lze to na kvalitě poznat. Palec nahoru za pyro. Support alespoň z TV také dobrý. Více takových zápasů v ČR. Slavisté, co tady neobjektivně kritizují, by se měli zamyslet sami nad sebou. Euforie z titulů a LM/EL je pryč, a support na vašich zápasech šel výrazně dolů. Jasně, pořád patříte mezi nejužší špičku, ale za už to není s tak výrazným odstupem od ostatních. Chtělo by to trošku víc pokory...
  • AC Sparta Praha DB1893 24.11.2013, neděle, 00:46 + 0 - 0
    Brok: to víš, pod svícnem je největší tma. Rejpou do toho, co sami neumí. Zas výborná diskuze. Baníkovec se musí bavit
  • AC Sparta Praha capi 24.11.2013, neděle, 00:33 + 1 - 1
    http://www.youtube.com/watch?v=cBEe7rJmTE4 tady to máte, oslava 120 let cyklistiky a prázdnej stadion, těch pár dědků, co ještě chodilo při starým édenu chcát za trať to moc nevytrhne, no co, vaše bída - naše radost "intelektuálové"
  • AC Sparta Praha capi 24.11.2013, neděle, 00:28 + 0 - 1
    je sranda číst tu ty slátaný sračky, co jim odpadávají od klávesnice ) je rozdíl dělat choreo pro tribunu sever http://www.youtube.com/watch?v=0j7-eneJtm0 , kde se "namačká" při nadstandardním zápase 1500 lidí, nebo dělat chore přes půl stadionu ..
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 24.11.2013, neděle, 00:13 + 3 - 2
    Slávisti Slávisti, proč tady něco komentujete, když úroveň vašich choreografii je taková, že si je musíte nechat tisknout? beru nenávist ale tohle je už od vás trapné. Spartu nesnáším, ale rozhodně za vámi nezaostávají, tak jak si myslíte.. už to chce spadnout z té hrušky hoši.
  • AC Sparta Praha landis 24.11.2013, neděle, 00:07 + 0 - 0
    potrefená husa se vždycky ozve...:)
  • AC Sparta Praha Luda99 24.11.2013, neděle, 00:06 + 0 - 0
    Bohužel Slavie je pořád před námi, ale hlavní je, že každou sezonu je u nás vidět velké zlepšení. :)
  • AC Sparta Praha majkis 23.11.2013, sobota, 23:52 + 0 - 0
    nevimjmeno2: víš zápas skončil v 8 to je už 4 hodiny, za tu dobu se dá stihnout spoustu věcí. Já osobně už jsme doma a to probíhala i oslava.
  • bez klubu ultraboy 23.11.2013, sobota, 23:49 + 4 - 1
    Velká pochvala za nejslavnějšího Sparťana, který je malovaný narozdíl od židů a jejich největšího Slavisty, kterýho si nechali vytisknout v reklamce, čímž teda nechápu moc tu jejich kritiku teď tady :D
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 23.11.2013, sobota, 23:48 + 1 - 0
    Jinak správný sparťan teď slaví, takže alespoň víme, kdo jsou tady ti internetoví chuligáni věkový průměr 15let :DD
  • SK Slavia Praha Falcone 23.11.2013, sobota, 23:43 + 0 - 0
    majkis : pobavil si mě :D
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 23.11.2013, sobota, 23:41 + 0 - 0
    landis: A podle čeho vy rumuni soudíte, že náš support upadá? Jak si rudej tak si blbej.
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 23.11.2013, sobota, 23:41 + 0 - 0
    Slavisti jj vy mate namrdano jaká ostuda.. Když by to řikal Ostravak neřeknu ten muže kritizovat ze jsou na urovni ale že kritizujou mrdky jako jsou slavisti a samo jsou v pěkných sračkách fakt idioti byly jste a budete nadále.
  • SK Slavia Praha Falcone 23.11.2013, sobota, 23:40 + 0 - 0
    to landis : Nám ujíždí vlak ? :) Koukni na vaší produkci a pak něco piš o ujíždění vlaku ;)
  • bez klubu Wolf-ACS 23.11.2013, sobota, 23:40 + 0 - 1
    Cyklisté řešte sebe a ne Spartu. Povedlo se to. Byla to důstojná oslava nejstaršího fotbalového klubu v Česku.
  • AC Sparta Praha majkis 23.11.2013, sobota, 23:39 + 0 - 1
    Achjooo zase ti závistiví slávisti, který neuměj nic jinýho než si vybíjet svůj mindráček na internetu. Opravdu hrdinové ;) Bejt váma slávisti tak radši nic neřikam vy už ty chorea nedokážete ani malovat tak si je nechávate vytisknout... Tady se prokazuje to vaše slavný: slavia intelectuals.
  • AC Sparta Praha landis 23.11.2013, sobota, 23:37 + 1 - 1
    ..tvl...že zrovna židi se vyjadřují k supportu...který slyšeli z TV.. jste fakt k smíchu vy ženy z edenu..:))) ..ale zase vás chápu...ujíždí vám vlak, tak kopete jak jen to jde... chudáčci...:D
  • SK Slavia Praha Falcone 23.11.2013, sobota, 23:36 + 0 - 0
    ikdyž nejslavnější spartan bylo dobrý,možná to bude tím že ho dělala jiná skupina než Ultras Sparta
  • FC Baník Ostrava _Peter 23.11.2013, sobota, 23:27 + 5 - 0
    Choreo "Nejlavnější Sparťan" za mě velké plus. Na poměry ACS, alespoň z dálky, výrazný nadstandart - obouručky nevyjímaje. Trochu trpí tím, že cokoliv vyprodukujete, držíte to křivě.
  • SK Slavia Praha Falcone 23.11.2013, sobota, 23:20 + 3 - 2
    Vlaječky platil klub, choreo na úrovni žáků 4.třídy,Kasík který utírá Neplechovi prdel a dává jim lístky...... achjo
  • AC Sparta Praha Já acs 23.11.2013, sobota, 23:14 + 1 - 0
    Support.. očekávám, že si tam byl, abys viděl (slyšel) :) jinak, kdo naposled byl na cizím stadionu jako doma? :)
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 23.11.2013, sobota, 23:13 + 1 - 1
    Plusy: pyro, návštěvnost, dresy (záležitost klubu) Zápory: support, chorea
  • SK Slavia Praha Johy 23.11.2013, sobota, 22:45 + 2 - 0
    Sylk: Já už ani nevim, jestli na takový retardy má cenu reagovat. Měl jsem na mysli choreo a návštěvu potažmo support. To, že jsme navždy první je skutečnost, se kterou se nemůžete vyrovnat, takže tvůj příspěvek je opravdu k ničemu. Že jste si udělali ostudu na 120. výročí a teď jste naštvaní, za to já nemůžu.
  • AC Sparta Praha Sylk 23.11.2013, sobota, 22:41 + 0 - 2
    Johy "Promiň, že hodnotim objektivně." "Už konečně rozdejchejte, že jsme navždy první my!" Táák jo. :DDD
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 23.11.2013, sobota, 22:38 + 0 - 0
    Johy ty si idiot co... Tři pokřiky jsou už dva roky minulostí ty hovado TAK JSME PRVNI NO A COOO...
  • AC Sparta Praha Já acs 23.11.2013, sobota, 22:24 + 0 - 0
    navždy první prej :DDDDD
  • FC Baník Ostrava Rocco 23.11.2013, sobota, 22:19 + 3 - 1
    acs1893 demente neuneseš kritiku nebo co? vzpamatuj se, vypada to jak za komanču nemyslí hvězdu a znak acs debile vim asi že je to stary znak řikam že to cele vypada jak za komanču choreografie napis kresba vše proti spartě nic nemam vy blbouni internetoví
  • SK Slavia Praha Johy 23.11.2013, sobota, 22:19 + 0 - 0
    ACS 1893-2013: No koukám, že se tady sešla poměrně dobrá squadra. Jen se divím, že vy sparťani se třemi pokřiky, který hulákáte celý zápas říkáte zrovna nám, že máme support na hovno. Být vámi, tak se stydím. Ale od srdce jsem se zasmál, díky! P.S.: Už konečně rozdejchejte, že jsme navždy první my! ;)
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 23.11.2013, sobota, 22:07 + 0 - 2
    Slavisti zrovna muzou držet piču a krok že vaše uroven jde zápas od zapasu dolu a dolu... a chorea mužou být skvěla ale když stojí support za hovno tak to je v hajizlu viz. Slavyje.
  • AC Sparta Praha alesek.acs 23.11.2013, sobota, 21:49 + 1 - 1
    SUPER
  • SK Slavia Praha Johy 23.11.2013, sobota, 21:45 + 1 - 0
    acs1893: Inteligent promluvil. Promiň, že hodnotim objektivně. Kdyby jste možná pobrali víc inteligence, tak ty chorea nevypadají, jako od školáků.
  • AC Sparta Praha acs1893 23.11.2013, sobota, 21:43 + 1 - 1
    tvoje bába je komunistická.....je to starej znak sparty a novej. a tý žlutý kolem toho kvašňáka mohlo bejt víc to je pravda. a ty žide drž hubu, apoň sme měli chorea i mimo kotel, a pyro se odpalovalo v průběhu zápasu,né jak vy poserové po konci
  • FC Baník Ostrava Rocco 23.11.2013, sobota, 21:39 + 1 - 0
    choreo "najslavěnši spartan" mi přijde jakokdyby to dělali kluci z Pogon Štětín .. a tá 120 vypada jak komunisticke choreo nic mene palec nahoru aspoň za něco
  • AC Sparta Praha eRw!n 23.11.2013, sobota, 21:39 + 1 - 1
    krasa :)
  • SK Slavia Praha Johy 23.11.2013, sobota, 21:34 + 2 - 2
    Návštěva dobrá. Snaha se cení, ale chorea fakt slabota. Ke 120. výročí bych čekal o hodně víc.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
Fanoušci Karviné před stadio... 25.12.2020, pátek, 22:20

Fanoušci Karviné před stadio...


Fanoušci Žižkova za plotem -... 18.11.2020, středa, 07:17

Fanoušci Žižkova za plotem -...


Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Bialystok v plamenech! Jaga oslavila 101 let včera, 19:58

Bialystok v plamenech! Jaga oslavila 101 let


Den, kdy policie nechala zemřít 13letého chlapce 10.01.2021, neděle, 22:27

Den, kdy policie nechala zemřít 13letého chlapce


Představení skupiny: Garden State Ultras NY (USA) 09.01.2021, sobota, 20:48

Představení skupiny: Garden State Ultras NY (USA)

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Bialystok v plamenech! Jaga oslavila 101 let včera, 19:58

Bialystok v plamenech! Jaga oslavila 101 let


Den, kdy policie nechala zemřít 13letého chlapce 10.01.2021, neděle, 22:27

Den, kdy policie nechala zemřít 13letého chlapce


Představení skupiny: Garden State Ultras NY (USA) 09.01.2021, sobota, 20:48

Představení skupiny: Garden State Ultras NY (USA)

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...


Nabušená výzdoba chodby u ša... 10.11.2020, úterý, 11:21

Nabušená výzdoba chodby u ša...


Pyro, zpěv a svíčky - Neapol... 25.11.2020, středa, 21:03

Pyro, zpěv a svíčky - Neapol...

Komentáře
10.01.2021, neděle, 22:53 - DD-Spartak
Myslim ze v roku 2006 alebo 20...
10.01.2021, neděle, 22:49 - DD-Spartak
Tam musim sa pochvalit ze mam ...
09.01.2021, sobota, 22:51 - Divák
Wolf: No, po tom co se dělo v ...
09.01.2021, sobota, 21:32 - Wolf-ACS
Tak toto bych v USA nečekal :-...
18.12.2020, pátek, 05:55 - moravak77
to nema chybu super
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace