o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Ultras Sparty budou bojkotovat superpohár

Český fotbal pro fanoušky pátek, 04.07.2014 20:15 - přejít do komentářů
Sparťani zveřejnili své stanovisko na blížící se superpohár s Plzní
images/clanky/ultras-sparty-budou-bojkotovat-superpohar-6154.jpg

Dne 18. července se od 17:45 na stadionu Generali Arena v Praze na Letné utkají AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň. Fanoušci Sparty dnes zveřejnili na svých facebook stránkách toto vyjádření:

"Bojkot zápasu s Plzní!

Už v minulé sezóně jsme několikráte přemýšleli jak dát najevo náš nesouhlas s kroky FAČR, s jejím přístupem k fanouškům a s celkovou negativní atmosférou okolo zatím ještě aktivních fanoušků fotbalu u nás obecně. Vždy zvítězila zatím snaha neuškodit Spartě, tzn. podporovat ji z plných plic (vyjma prvního poločasu finále poháru z Plzní) a být na stadionu vidět a slyšet. Také nikdy nebylo naším zájmem poškodit Spartu v domácím zápase ztrátou ze vstupného. Nyní se ale naskytla ideální příležitost zápasu, který pořádá FAČR, tedy superpohár s Plzní, na který jsme se rozhodli vyhlásit BOJKOT!

Fanoušků stále ubývá, nejsou vyprodána ani ta prestižní utkání naší ligy a jsou stále přijímána opatření, která mají ještě více znepříjemnit zážitek fandů z JEJICH "PRODUKTU", kterým je fotbal. On to samozřejmě není jejich produkt, jak nazývá pan Pelta fotbal, ona je to jejich mnohdy celoživotní vášeň! Právě za tuto naší vášeň se chceme nyní postavit BOJKOTEM ZÁPASU S PLZNÍ.

Nechceme další a další represivní opatření, nechceme klubovou evidenci "problémových fanoušků", kdy bude zcela na vůli činovníků svazu koho do ní zařadí, nechceme nesmyslné hrací termíny ve 20:00h, které jsou právě pro ty rodiny s dětmi o kterých tvrdí na svazu, že jimi zaplní stadiony a pro fanoušky z fanklubů, kteří to mají na stadion trochu dále, těmi nejhoršími možnými! Chceme fotbal pro fanoušky! Na schůzce z konce minulé sezóny s panem Peltou bylo jasně domluveno, že jakékoli kroky směrem k fanouškům budou předem konzultovány právě s fanoušky a nic takového se opět nestalo.

Pane Pelto, dne 18.7.2014 si strčte svůj produkt do ......! My na tom zápase nebudeme!

Vyzýváme tímto všechny fanoušky, kterým není lhostejný náš "fanouškovský stav", aby se k nám přidali a na "superpohár" s Plzní nechodili! Po transparentech, choreích a nefandění je to další z omezených prostředků, kterým se můžeme ozvat!

Na dalších zápasech SPARTY se sejdeme v plné síle a poženeme Spartičku za obhajobou double a cestou pohárovou Evropou!

Ultras Sparta, 12 Hráč"

Autor: PM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha klorinka 18.07.2014, pátek, 08:40 + 0 - 0
    Názory některých "nejsem ovce fans" mi přídou asi tak stejně logický, jako jít do kotle a na truc dávat jiný chorály než většina kotle, protože přece nebudu dělat to co dělaj všichni a ještě k tomu když jim to někdo "přikáže".
  • AC Sparta Praha chorvat 09.07.2014, středa, 15:50 + 2 - 0
    Původně jsem chtěl na superpohár jít, ale pak jsem si vzpomněl, že jedeme na dovolenou do Chorvatska, tak se mi to bojkot hodí... nakonec je to dobře vymyšlený
  • AC Sparta Praha MrSpartan 09.07.2014, středa, 00:00 + 0 - 0
    Houdy: k tobě podobným se snad ani nemá cenu vyjadřovat. :-)
  • bez klubu Rusty 08.07.2014, úterý, 23:10 + 0 - 0
    Oni nikomu nic nenařizujou, jen vyzývaj lidi aby tam nechodili. Toť vše, jak se s tím popere každého hlava je čistě věc jedince.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 08.07.2014, úterý, 19:47 + 0 - 0
    Capi-tady nejde jen o "pozdni vykopy",ale celkove o FACRo-Peltovinu.Karta fans atd.U nas napr. vysel na povrch poradny ojeb od klubu co se tyka poskytovani udaju 3 osobe,atd.Uvedom si,kam se to vse riti!Kecy ze ti nevadi dat r.cislo,foto atd. snad nemysli nikdo vazne.Nevis komu ty udaje prijdou pod rypak a jak s nima nalozi.Jak psal jeden u nas..exekuce,pujcky.Pak se muzes soudit:-D Tohle proste smejdum na svazu nesmi projit.Tahle zeme je tak zkurvena,ze kurvi a rozdeluje i fans stejneho klubu.To tak moc boli stat v tezkych dobach pri sobe?Jinak u nas je to v soudrznosti stejne:-)
  • AC Sparta Praha capi 08.07.2014, úterý, 13:02 + 0 - 0
    Peter: hele, já jen vyslovil názor, a že je ultras ve Spartě JEN 70 !!! jak píše kopr, o to horší, že taková skupinka má rozhodovat sama a to ještě ne celá, kdo a kdy smí jít na fotbal. a kór když tám pode mnou napíše frajer, že dojde 5ooo idiotů, co ten bojkot zkurví, těch 5000 idiotů může mít tak dlouho permice, že jsme se takového stáří my ani zatím nedožili, a tady je budou nazývat idioty a že pro Spartu hovno udělali, to je víc než smutné. A ještě k bojkotu, připadá mi to jako že mě vyzveš na Fight a já ti řeknu že dnes na to seru, bojkotuju )) tak nějak si myslím, že v rámci možostí je lepší se ozvat a ne stáhnout ocas s tím "vole jsem nasranej na Peltu tak nejdu..." Jinak souhlas s tím, že nějakej pseudopohár mě vůbec netankuje, opravdu mě jde jen o princip přikazování bez rozumného vysvětlení (ale už i to mi Ultras ACS na FB se mnou prokonzultoval)
  • FC Baník Ostrava _Peter 08.07.2014, úterý, 12:09 + 0 - 0
    capi, kdyby na spartě bylo 1000 ultras, tak se tady o žádném bojkotu vůbec nediskutuje.Oháníte se tím, že nejste "ovce" a jak máte svoje názory, ale kdyby takových v minulosti byla majorita, nechci si ani představit, jak by v současné době vypadala fotbalová kultura v čechách. A propos, co vám vlastně je po zasraném superpoháru? Gor, když má Sparta double. Je to ideální příležitost, jak demonstrovat nespokojenost.
  • AC Sparta Praha Moshe Dahan 08.07.2014, úterý, 08:40 + 0 - 0
    souhlas s houdym. nevím proč tam bychom měli všichni jako ovce poslouchat nějakýho šaška, kterej se ráno blbě vyspí a řekne dneska bude bojkot. Budu si chodit kdy chci a kam chci.
  • AC Sparta Praha veterán 07.07.2014, pondělí, 23:13 + 0 - 0
    Houdy : je mi z tebe hodně smutno.
  • bez klubu Rusty 07.07.2014, pondělí, 21:34 + 0 - 0
    Bojkot bude minimálně aspoň nějakou formou protestu a to že se na to dost lidí vysere a na stadion půjde. No nic, přežijem to,ale je to bohužel klasický obrázek na naší scéně. Nesoudržnost!!!
  • AC Sparta Praha Houdy 07.07.2014, pondělí, 20:05 + 0 - 2
    Kopr:Bojkotujte si!Sparta tak ušetří na pokutách za vaše chování.Utras nic jiného než bordel dělat neumí.Teplice stačili!
  • FC Baník Ostrava Hammass 07.07.2014, pondělí, 18:20 + 0 - 0
    No,za me musim jen souhlasit, a drzim palce..nevim,jak moc ostatni tabory sleduji co se u nas deje pred nasledujici sezonou,ale pokud se nezacne delat alespon "neco" i v ostatnich tabirech, ceka i vas vstup na vsechny zapasy jen na jmeno,s tim,ze pokud si koupite jen vstupenku bez nejakych karet fanouska,budete foceni pri vstupu a dani do databaze..nas to ceka uz ted, snad se s tim nejak poperem,u vas to je napresrok..tak se kurwa snazte uz ted i vy, ostatni tabory !!!
  • SK Slavia Praha Cepin 07.07.2014, pondělí, 09:04 + 0 - 0
    už jsi někdy viděl pindálistu z diskuse, že by se zapojil? neblbni :D
  • AC Sparta Praha kopr 07.07.2014, pondělí, 08:24 + 0 - 0
    Zdeňku ty začni dělat zas rukama a ne že tě živí vaší fanoušci autobusovejma vyjezdama čápi až k nám bude jezdit 50tis Japoncu s fotakama tak ti možná dám za pravdu ale tohohle bych se nikdy nechtěl dožít. ano proto vedení uplaci nebo aby se vrátila na stadion ze. jelikož jim chybí peníze ze vstupného. a můžeš mi říct kde jsi vzal ten počet 1000 ultras u nás? když to hodně přeženu tak 70 je moc. tak přestaň sčítat lidi na face a podívej se na realitu a zkus se do ní zapojit
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 06.07.2014, neděle, 23:45 + 0 - 0
    Capi:Souhlas!
  • AC Sparta Praha capi 06.07.2014, neděle, 23:33 + 0 - 0
    kopr: tak jde o to, že někdo, pod hlavičkou ultras (což je dle mne cca až 1000 lidí) napíše nějakej pamflet a druhej někdo, že se všichni musí podřídit... Je snad ten jinej, s jiným názorem nepravej Sparťan? Múj názor je vyjádřit se na stadionu, co si myslíme a né vyklidit pole, myslím si, že nechození-bojkot je výhra mocipánů. komu vadí v Madridu, ře nechodí ultrasur? komu v Záhřebu, že se jebou mezi sebou Bad Boys? stačí?
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 06.07.2014, neděle, 22:45 + 0 - 0
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/208829/superpohar-bez-fanousku-ultras-sparty-ho-chteji-bojkotovat.html
  • AC Sparta Praha kopr 06.07.2014, neděle, 20:47 + 0 - 0
    Capi : tak nám řekni svůj názor a hlavně jak by se to teda mělo resit. když nejsi ta ovce
  • FC Viktoria Plzeň čerf 06.07.2014, neděle, 18:46 + 0 - 0
    Dostávaj mě lidi, kteří tu tvrděj, že 20:00 je ideální čas výkopu. Asi nikdy nebyli na výjezdu...
  • AC Sparta Praha capi 06.07.2014, neděle, 16:26 + 0 - 0
    streetfighter, nejsem z protilehlý a ni hlavní tribuny, na mače do Prahy jezdím 120km a nejsem koště, sám si rozhodnu co uznám za vhodné. A jestli máme poslouchat jen to co určí někdo z ultras, tak bůh z námi.... Ale je to každýho věc, kdo chce být jen kus ze stáda, nebo mít i svůj názor
  • AC Sparta Praha streetfighter 06.07.2014, neděle, 14:10 + 2 - 0
    Klasika, jsme v Česku, takže každý má potřebu k tomu napsat svůj oduševnělý názor. Prostě ultras vyhlásili bojkot a tím by se měl každý pravý sparťan kurva řídit a poslechnout! Párkožrouti z hlavní tribuny, kteří teď všude na netu vykřikují, jak nenechaní svůj klub na holičkách, i když chodí na 5 zápasů za sezónu, mají držet hubu a krok a z respektu k lidem, kteří pro Spartu dělají všechno, prostě jednou poslechnout! A názory, že bojkot ničemu nepomůže: je to jediná , řekněme nenásilná cesta, která může zapůsobit i na klub nebo média. Pokud bude bojkot opravdu úplný, je to silná zbraň. A ne že se najde 5000 idiotů, kteří to zmrví.
  • AS Trenčín Radolf Trencan 06.07.2014, neděle, 12:17 + 0 - 0
    Pahars a to si sa akože chcel pochváliť? :-)
  • HC Plzeň VzK 06.07.2014, neděle, 10:53 + 0 - 0
    Bojkot ničemu nepomůže
  • ŠK Slovan Bratislava pahars 06.07.2014, neděle, 10:47 + 0 - 0
    u vas sa hra superpohar aj ked ma sparta double ? inac vcera superpohar na slovensku 550 divakov
  • bez klubu Amras 06.07.2014, neděle, 01:41 + 0 - 0
    Bojkot je blbost, tamto je blbost a co navrhujete?! Zaházet hřiště? Polovina lidí na to nemá koule a nebo se nechce tahat po fízlech. Pro mě Bojkot jediné řešení !!
  • FC Baník Ostrava Hlavis 06.07.2014, neděle, 00:32 + 0 - 0
    Superpohár je všem u prdele... bude tam podle me tak 4000 lidi. A to max proto že je omrzí honění doma....
  • AC Sparta Praha capi 05.07.2014, sobota, 22:15 + 0 - 0
    Ostatnim lidem je uplne u prdele kolik lidi tam bude nebo nebude, a bevim co si nalhavate do kapsy, ze bez lidi nebudou sponzori... jen kecy v kleci. Podivej se na boleslav jakyho maj sponzora, a co liberec? Nikdo si nevsimne ze tam vude o tisicovku, dva mene.... jim jde o klienty s nabouchanou keseni, ne o fans, bojkot je naprosta zhovadilost
  • AC Sparta Praha ACS 05.07.2014, sobota, 17:25 + 1 - 0
    I kdyby bojkot nebyl, pochybuji, že by přišlo více jak 7 000 lidí. Stadion bude vyprodaný tak z 1/4 maximálně, navíc atmosféra nula. A prázdné stadiony se nelíbí nikomu, ani televizím. Víme, jaká je to v televizi nuda bez kulisy, o výkonech hráčů ani nemluvě...
  • FC Baník Ostrava Huqa 05.07.2014, sobota, 16:28 + 2 - 0
    Když se vyhlásil bojkot na zápas Olomouc-Baník, tak se o něm psalo ve většině médiích, stejně tak jej komentovali během přenosu. Zmiňovaly se důvody proč tomu tak je, takže já bych jej osobně jako zbytečný neoznačil. Takže pokud se podaří mobilizovat velké množství lidí, tak si myslím, že to bude jen dobře
  • Zbrojovka Brno Hree 05.07.2014, sobota, 14:33 + 0 - 0
    DROID1911: Pakliže se jim povede vyhnat ze stadionu skalní fanoušky, tak se na to časem nabalí i spousta obyčejných diváků. Jsme v ČR, tady se nehraje žádnej krásnej fotbal na kterej by lidi chodili i bez klasické fotbalové atmosféry. A hlavně je třeba zdůraznit, že i většina diváků dneska stojí na straně fanoušků, proti Peltovi.
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 05.07.2014, sobota, 14:15 + 0 - 0
    Přijde mi, že to vidíme moc dobře, že s bojkotem půjde dost lidí. Zapomínáme na to, že jsme v ČR, nikolliv v Chorvatsku nebo jinde.. Tady tio bude bojkotovat 500 lidí ale diváci tam přijdou...
  • SK Slavia Praha sks96 05.07.2014, sobota, 13:59 + 1 - 0
    Delam pres reklamu a muzu vam rict ze by si firmy moc rozmyslely jestli dat reklamu na fotbal nebo ne. Chtej oslovit co nejvic lidi. Nebude se jim libit ze tam neni narvano
  • Zbrojovka Brno Hree 05.07.2014, sobota, 13:46 + 0 - 0
    Nemyslete si, že si může svaz dovolit mít fotbal bez fanoušků. Ano, jeden, dva zápasy může, ale dlouhodobě ne. A už vůbec ne pod vedením Peltavena, protože to je osoba, která díky svému morálnímu kreditu nedokáže veřejnosti ospravedlnit poloprázdné a tiché stadiony bojem za "slušnej fotbal". A nedokáže to ospravedlnit ani státu a firmám, co do svazu sypou prachy. Bojkot má jednoznačně smysl a věřte, že ticho a prázdnota na superpoháru těm orgánům ze svazu zatřepe židličkama.
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 05.07.2014, sobota, 13:30 + 1 - 0
    Nevím, přemýšlím o bojkotu také. Otázka je, zda to je dobrý nápad.Tady jako fanoušci prostě stejně budeme vždycky tahat za kratší konec. Když bude bojkot, poškodíme svůj klub, ale na druhou stranu zas pokud si klub váží svých fanoušků, tak se mu to nebude líbit a mohl by na zasedání pupíků bojovat za tyhle šaškárny, co tlustý prase spolu s Berbrem tvoří v "jejich produktu". pokud zvolím nakonec na Superpohár jet, tak na poslední chvíli. Zdenek se tam vydá tak či tak, s ním i další Výjezdaci. Takže fandit se tam určitě bude. U Spartanskych fans nevím jak to chodí, když tam není speaker, jestli jsou ostatní schopni fandit choraly... Ale tak to jen zamyšlení se, nad atmosferou a bojkotem ultras... A co si budem ovídat, ten zápas bude bojkotovat desítky, max do 500 lidí.. což nějakýho Peltu nevytrhne... :(
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 05.07.2014, sobota, 13:18 + 0 - 0
    Takže nás FAČR nedostane ze stadionu represemi, ale tím že budem protestovat proti represím. :D jake je to jednoduché...
  • FC Spartak Trnava erbewe 05.07.2014, sobota, 12:10 + 1 - 0
    super by bolo, keby ešte fans Sparty vykúpia lístky a neukážu sa tam! to by bol pohlad na poloprázdne tribúny v superpohári :)
  • FC Viktoria Plzeň Halada 05.07.2014, sobota, 10:53 + 0 - 0
    ultraboy:Zdanda je sice magor ,ale v tomhle mu drobet křivdíš.Co vím tak má zednickou firmu,která ho docela solidně živí.Každopádně je to pošuk,který je schopen vyrazit sám na druhej konec republiky třeba stopem
  • AC Sparta Praha capi 05.07.2014, sobota, 10:42 + 0 - 0
    a dopadne to jak na hanééé "bylo vydáno 4880 vstupenek"
  • AC Sparta Praha capi 05.07.2014, sobota, 10:40 + 0 - 0
    nikdy nic žádnej bojkot nevyřešil, nejblbější cesta a ještě to jede na mlejn peltičovi.... lupeny rozdaj grátis, k nim florbalplácačky a bude vymalováno, ještě tam budou pištět "seberem" a pelta si udělá čárku s tím, jak vyhnaly "chuligány"
  • bez klubu ultraboy 05.07.2014, sobota, 10:06 + 1 - 0
    Drinks: Taky jsem si včera všiml Pitralonovo výplodu na netu, když jsem zjistil, že ACS bojkotuje a zajímalo mne, co na to FCVP. Opět Zdenda nezklamal. Zas na druhou stranu chápu, že chce jezdit na výjezdy za každou cenu, když je sám organizuje a pak z vlastního tábora a kamarádů profituje a tím se vlastně živý :D
  • AS Trenčín Acabbee 05.07.2014, sobota, 08:08 + 1 - 0
    Palec hore...a Pelta ven, bravčák zajebaný
  • SK Slavia Praha sks96 05.07.2014, sobota, 07:41 + 1 - 0
    Ač slavista tak to podporuju. Je dobry ze se neco deje. Na druhou stranu jak uz tu nekdo psal to je to co Pelta chce. Naopak chtelo by to tam jit a zahazet spolecne s Plzenakama hriste vsim moznym a jit do prdele. Noviny o tom sice budou psat ale budou muset taky vysvetlit proc oni fanousci to tam nahazeli a proc sjdou pryc.
  • 1.FC Tatran Prešov lightning 05.07.2014, sobota, 00:59 + 0 - 0
    Som za bojkot nech si pelta rozmysli ci je spravne vyhnant aj tach najvernejsich a hrat fotbal v komornej atmosfere...ak sa mu to libi nech si chodi na zapasy sam so svojou rodinou..
  • 1.FC Slovácko johankarl 05.07.2014, sobota, 00:21 + 1 - 0
    pozitivně kvituji. Nedejte na hlasy,že bojkotem se nic nedá zlepšit a že to Pelta a vlastně chtějí ,není to pravda. A navíc všechny ostatní možnosti řešení selhaly
  • AC Sparta Praha Drinks 04.07.2014, pátek, 23:44 + 0 - 0
    Brouzdám po netu a čtu si různé komentáře od lidí v komentářích, ale jedno mě pobavilo. Vážně nějaký mentálně zaostalý kluk. - Screen zde : http://2imgs.com/a79e4963b0
  • AC Sparta Praha RamaACS 04.07.2014, pátek, 23:12 + 0 - 0
    Fotbal pod světla ano, ale výkop v 17-18 hodin (v létě to s těma světlama hapruje :) ) ... pondělky jsem rád, že nejsou ...
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 04.07.2014, pátek, 23:11 + 0 - 0
    Já osobně proti večerním výkopům nic nemám, zvlášť v sobotu...ale zas chápu, že když člověk celej den maká, nechce přijet domů druhý den...
  • SK Slavia Praha Slavia Intellectuals 04.07.2014, pátek, 23:04 + 0 - 0
    Smrt večerním výkopům. Fotbal se má hrát o víkendu s výkopem mezi 12-17. Jebat nějaký umělý osvětlení. Bojkot se mi líbí.
  • AC Sparta Praha Daniel1983 04.07.2014, pátek, 23:01 + 1 - 0
    časy od 20h jsou super, kord když se pak nemáš jak dostat domů a pokud ano, tak jsi doma ve 2h ráno, to asi hodně naláká lidi chodit na fotbal i ze vzdálenějších míst
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 04.07.2014, pátek, 22:55 + 1 - 0
    Nevím, jestli to ostatním dochází ale bojkoty (dlouhodobé) jsou přesně to, co Pelta a spol. chtějí...
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 04.07.2014, pátek, 22:01 + 1 - 0
    S těma termína trochu úlet ne? Od 20 ideální, většinu sezóny pod umělým osvětlením a v případě pátku alespoň člověk nemusí mít strach když se zdrží v práci :) A pondělky od nové sezóny nebudou. Za mě v tom případě termíny ideální. Se zbytkem souhlas a podpora.
  • Zbrojovka Brno flinta 04.07.2014, pátek, 21:36 + 0 - 0
    akorat nechapu komu a proc vadi terminy ve 20:00? spis prave naopak. idealni cas, pod svetlama, a aspon vynikne pyro. ja to vitam. pelta dovnitr:)
  • FC Baník Ostrava chachar007 04.07.2014, pátek, 21:33 + 0 - 0
    Stanik- jde o to, že komentátoři jistě zmíní důvod bojkotu a že celková atmosféra bude žalostná, začnou se tím zabývat noviny a bude vyvinut tlak na Peltu, navíc Pelta sliboval, že všechno bude probirat s náma fanoušky a nic nedodržel. Samozřejmně by se dalo domluvit místo bojkotu s plzeňákama, že se zahází hřiště dýmovnicema a ukončí zápas, ale přesně tohle by odstartovalo takovou mediální senzaci, kdy bychom byli za největší hovada a veřejnost prosila Peltu ať tyhle fans dostane ze stadionu. Muj názor :-)
  • FK Pardubice staník 04.07.2014, pátek, 21:21 + 1 - 0
    Já nevím kdy Vám dojde, že FAČRu a většinou i klubům je ÚPLNĚ uprdele jestli to budete bojkotovat nebo ne. Pro ně je důležité že tam budou reklamy a že to bude v televizi a tomu nezabráníte - a zvláště bojkotem ne
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 04.07.2014, pátek, 20:36 + 1 - 0
    Výborně, snad se k tomu přidají i Plzeňáci.
  • Zbrojovka Brno Hree 04.07.2014, pátek, 20:35 + 0 - 0
    Plzeňáci na to podle jejich facebooku taky serou. Pokud si někdo myslel, že tahle sezóna bude klidnější než konec minulé, tak se dost spletl. Myslím, že boj teprve začne, protože se nic z toho co Peltaven nasliboval určitě nesplní.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
BLOG: Pokleknout? My se nemá... 15.10.2020, čtvrtek, 19:11

BLOG: Pokleknout? My se nemá...


Hodolanští podporují své muž... 15.10.2020, čtvrtek, 08:57

Hodolanští podporují své muž...


Ultras Trutnov provoněli záv... 12.10.2020, pondělí, 18:46

Ultras Trutnov provoněli záv...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Kde se vzal Chorál: Un giorno all improvviso včera, 13:06

Kde se vzal Chorál: Un giorno all improvviso


Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy! 28.10.2020, středa, 08:10

Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy!


VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska 28.10.2020, středa, 07:00

VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Kde se vzal Chorál: Un giorno all improvviso včera, 13:06

Kde se vzal Chorál: Un giorno all improvviso


Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy! 28.10.2020, středa, 08:10

Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy!


VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska 28.10.2020, středa, 07:00

VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
O víkendu nás čekají protest... 11.10.2020, neděle, 08:08

O víkendu nás čekají protest...


Zásadní informace k nedělní ... 14.10.2020, středa, 14:00

Zásadní informace k nedělní ...


Poklidná demonstrace s nepok... 18.10.2020, neděle, 16:17

Poklidná demonstrace s nepok...

Komentáře
před 13 hodinami - pepky
Karlos👍
před 13 hodinami - pepky
💪👍🙏 ...
28.10.2020, středa, 13:13 - Salamandr
Jak se prosím jmenujou tyhle s...
28.10.2020, středa, 10:58 - Wolf-ACS
Naprostá pecka!
25.10.2020, neděle, 08:57 - Oskar
Super práce. Zatím jediný klub...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace