o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

VIDEO: Kvalifikační utkání v Černé Hoře nedohráno

z tisku sobota, 28.03.2015 08:56 - přejít do komentářů
Světlice zasáhla gólmana do hlavy, Rusové a Srbové měli pálit vlajky USA...
images/clanky/video-kvalifikacni-utkani-v-cerne-hore-nedohrano-6829.jpg

Kvalifikace o fotbalové Mistrovství Evropy mezi Černou Horou a Ruskem bylo dvakrát přerušeno a nakonec bylo v 68. minutě předčasně ukončeno. 

První přerušení přišlo již po pár vteřinách, kdy byl ruský gólman Igora Akinfejeva zasažen světlicí do hlavy. Fanoušci Černé Hory dotyčného, který pyrotechniku po hráči hodil, vykopli ze svého sektoru.

Následně bylo utkání na půl hodiny přerušeno, ale nakonec se hráči přeci jen na hřiště vrátili. Se zpožděním začal i druhý poločas.

V 68. minutě bylo utkání přeci jen ukončeno poté, kdy jednoho z ruských hráčů zasáhl zapalovač do hlavy. Problémy měly být i v ulicích, kde Srbové a Rusové měli zapalovat americké vlajky. 

Není to první nedohrané kvalifikační utkání. Již v podzimním zápase Srbska s Albánií došlo k předčasnému ukončení utkání poté, co vznikly nepokoje, když nad plochou létal dron se zavěšenou vlajkou tzv. Velké Albánie.

Aktualizováno (29.3.2014 - 13:12 hod.)
Fanoušek Černé Hory, který v pátečním kvalifikačním zápase hodil světlici na ruského brankáře Igora Akinfejeva, se sám přihlásil policii.


Autor: ML

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava cantre 30.03.2015, pondělí, 23:31 + 0 - 1
    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace : http://caveso.webnode.cz/
  • FK Jablonec Honza 29.03.2015, neděle, 23:09 + 1 - 0
    Souhlasim, v tyhle problematice je strasne tezky se orientovat, kdyz hledisek a stran je tam dost. Sam to vidim pri studiu, kdy kazdej autor ti rekne svuj pohled na vec a nemuzes rict, ze je spatnej. Jinak to fandeni Chorvatsku, respektive Srbsku je logicky, no. Ze vsech debilnich rozdeleni Bosny se mi to stavajici jevi jako nejudrzitelnejsi, tak snad to vydrzi a nebude zadnwj konflikt. Ono kdybys prijel do Mostaru nebo do Banja Luky, tak ti tam taky kazdej rekne neco jinyho :) Pro me jako pisatele je tezky udrzet objektivni ton, protoze Albance fakt moc nemusim, at uz povahove ci historicky...ale musim se drzet fakt asnazit se je pochopit. :)
  • Bohemians 1905 161-73 29.03.2015, neděle, 19:41 + 0 - 0
    Honza: čerpám ze své zkušenosti, konkrétně výletu do Mostaru, kdy jsem měl tu čest s několika místními. Ti tvrdili, jak je odřízli od Chorvatska a bůhvíco dalšího, a že jsou např. i srbské části Bosny a že to plodí zbytečné problémy. Dále vyprávěli, jak podporují chorvatský nároďák jak doma, tak na výjezdech. Ale samozřejmě to byl názor pár jedinců a z celkového hlediska asi i zanedbatelná menšina. Doyle pěkně poznamenal: „jen píšu co vím“. Uznávám, že tvé znalosti ze širšího hlediska (geopolitika apod.) jsou evidentně na vyšším levelu. Těch hledisek je hrozně moc. A každý určitě ví, jak těžké je něco objektivně posoudit.
  • Zbrojovka Brno Doyle 29.03.2015, neděle, 19:39 + 0 - 0
    já si právě myslel, že agrese začla po bombardování, protože byla srbská armáda donucena kosovo opustit, což uck uvolnilo ruce.. ale tak díky za info, asi o tom budu muset načíst trochu víc :)
  • FK Jablonec Honza 29.03.2015, neděle, 18:48 + 1 - 0
    Omlouvam se za preklepy, pisu z mobilu a mam nejaky nesikovny prsty. Nicmene bych chtel poupravit tvrzeni, ze po bombardovani zacala jakasi kosovska agrese vuci Srbum, to je blbost. Srbove i kosovsti Albanci se mydlili uz roky predtim, hlavne pak "diky" vzniku UCK od let 96-97. Co se tyce tvrzeni, ze rozdelili Jugoslavii uplne neprirozene, tak bych chtel, mily 161-73 videt tvuj navrh rozdeleni byvaly Jugoslavie, takhle to diky Brcku funguje. Slovinsko je v pohode, Chorvatsko diky valce taky, v Bosne to jaks taks funguje diky Brcku, problemem je jenom Kosovo.
  • FK Jablonec Honza 29.03.2015, neděle, 18:39 + 0 - 0
    Doyle: Motam se predevsim kolen tematu kosovsko-srvskyho konfliktu a naslednyho vyhlasrni nezavislosti. Precet jsem na tohle tema iks publikaci, ale fakt si nelajsknu rict, ba ci strane je pravo. Tam je togo svinstva tolik, ze se to fakt neda podle myho rict.
  • FC Hradec Králové Ondis 29.03.2015, neděle, 18:13 + 0 - 0
    161-73: Tohle je asi poprvé co souhlasim s někym z Bohemky :-)
  • bez klubu Rusty 29.03.2015, neděle, 15:07 + 0 - 1
    Serte na tu politiku, stejně jsou tady všichni zblblý z těch televizí a téměř nikdo si o tom není schopen nic zjistit sám.Carcass: Nechci se dělat zastáncem USA a pak je tady obhajuješ. Slušná demagogie.
  • FC Baník Ostrava Bratranec Ibér 29.03.2015, neděle, 13:07 + 0 - 0
    161-73:Pod to bych se mohl podepsat, naprostý souhlas s tebou.
  • Zbrojovka Brno Doyle 29.03.2015, neděle, 12:31 + 2 - 0
    161-73.. perfektně napsané..když už jsme do te politiky tak zabředli, přidám svuj názor... po bombardování jugoslávie se musela stáhnout srbská vojska z kosova a začalo vraždění srbských obyvatel a pálení pravoslavných kostelů, příčemž hlavní srbští váleční zločinci jsou souzeni v haagu, ale ti albánští dneska mnohdy sedí v tzv. kosovské vládě.. nikdy jsem netvrdil, že srbové za nic nemůžou, vím, že ten jejich nacionalismus byl jeden z hlavních faktoru vypuknutí války, problém mám v tom, že není správné soudit jenom srby a ostatní zločince (gotovina, orič) propouštět... + proč vlastně k tomu bombardování došlo? pokud vím, tak proto, že srbská armáda vyhnala tisíce albánců ze svých domovů... smůla jen, že když gotovina vyhnal víc jak sto tisíc srbů ze svých domovu v chorvatsku, měl to celý svět v piči a nikoho nenapadlo bombardovat split nebo záhřeb... Honza.. tak já nemyslím, že jsem odborník, jen píšu co vím, třeba mám špatné informace :) když o tom píšeš bakalářku, tak jsi vole z nás všech nejpovolanější, tak přihod svuj nazor :)
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 12:01 + 1 - 0
    Je to všechno strašně zajímavé, jak názory pro i názory proti. Zkuste do toho dát někdo nějakou spojitost s fotbalem a bude to ještě o něco zajímavější. Za chvíli tu bude článek o naší repre a úžasném včerejším zápase, tak snad zase bude chvíli fotbal.
  • FK Jablonec Honza 29.03.2015, neděle, 12:00 + 1 - 0
    Tady je takovejch odborniku na konflikt v jugoslavii. Muzu vas eventuelne poprosit o pomoc s bakalarkou? Evidentne tomu tady kazdej rozumi :))
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.03.2015, neděle, 11:57 + 0 - 0
    carcass:to jsi byl dnes v Bohumine ty s tim choreem?..."ANO hamburgerum-STOP boršči!".
  • Bohemians 1905 161-73 29.03.2015, neděle, 11:32 + 0 - 0
    carcass: je evidentní, že NATO jednalo vždy v zájmu usa. Případ Jugoslávie má více příčin a rozhodně nejsou na vině pouze Srbové, masakry probíhaly za účasti všech stran. Bombardování civilních cílů ze strany NATO byla už jen "třešnička" na dortu, vždyť už se tam povraždilo tolik lidí, tak proč to nepřiživit. Navíc Jugoslávii rozdělili naprosto nepřirozeně z etnického hlediska. Mě spíš sere ta jejich falešnost. Blekotaj něco o lidskejch právech a demokracii, a přitom maj špinavý ruce a díky špinění určitých názorů nefunguje ani svoboda slova. Podpora Hussajnova režimu proti Íránu (ano, musíš rozlišovat Sunnity a Šíity) v minulém století, kdy byly použity chemické zbraně. Pod záminkou šíření demokracie později Saddáma svrhli, nicméně tento chaos a nestabilita v Iráku byla živnou půdou pro růst ISIL, který se rozšířil i do dalších zemí Asie/Afriky (pěkně rozebráno: https://www.youtube.com/watch?v=o6kdi1UXxhY&bpctr=1427622075). Případ Libye téměř stejný, v zájmu demokracie svržen zlý diktátor. To, že se tam dnes odehrává doslova peklo, bojujou tam proti sobě bojůvky toužící po moci, roste radikalizace (IS), lidi utíkají (pochopitelně nejčastěji do EU) – to všechno je přímý důsledek jednání usa (nazvi si to klidně NATO). Za Kaddáfího režimu ti lidi mohli alespoň nějak žít, fungovala tam infrastruktura, měli se relativně dobře. Případ Sýrie a Assada podobný. Shrnul jsem to, ale fakta jsou jasná. Svoboda tkví přece v tom, že žiju podle hodnot, zvyků a norem, který mi jsou blízký. A to svým jednáním v zájmu „demokracie“ (nejen v těchto zemích) usa jasně popřeli.
  • AS Trenčín Radolf Trencan 29.03.2015, neděle, 10:57 + 3 - 1
    Carcass, si opráš tie hovná čo máš v hlave ty židovský negrofil... A nezabudni sa odsťahovať do USA, kde máš takú demokraciu a slobodu, že bez kamery niekde nad hlavou sa ani nevyserieš...
  • bez klubu FRITZL 29.03.2015, neděle, 08:13 + 0 - 1
    carcass...tesat do kamene
  • Slezský FC Opava carcass 29.03.2015, neděle, 07:38 + 1 - 1
    nechci se dostat do pozice nějakého obhájce USA, ale je třeba uvést věci na správnou míru - Srbsko nebombardovala "zlá Amerika", ale jednotky NATO, a Srbsko si za to z velké míry mohlo samo - je třeba si oprášit vědomosti - ono na Balkáně byla občanská válka, dost krvavá a brutální, Srbové například více než 4 roky tvrdě obléhali Sarajevo a po celou tu dobu zasypávali hermeticky uzavřené město granáty, do toho byly všude jinde provozovány masakry civilního obyvatelstva (z obou stran) a Evropa byla z toho celá posraná až za ušima, bo měla válku na své periférii a nevěděla jak to vyřešit, takže muselo zakročit NATO, situace na Balkánu je dodnes nepřehledná a za tehdejší občanské války byla o to více, každému soudnému ale bylo jasné, že nejvíce másla na hlavě mají právě Srbové, takže pro nejrychlejší ukončení té sračky bylo nutno je spacifikovat, aby tam byl konečně zase relativní klid, takže to odnesli Srbové nejvíce. Jestli to bylo správné, je otázka na dlouhou diskusi, ale bylo to v té době asi nutné a bylo to nejlepší ze všech špatných řešení. Je mi jasné, že jednodušší lidé, kteří mají na každý složitý problém své jednoduché řešení, tyhle fakta nepoberou, a magory, co se nechají krmit ruskou propagandou a společně s bábou Semelovou a psychopatem Vyvadilem si myslí,že za všechno zlo na světě může výhradně USA, fakt neřeším.
  • Zbrojovka Brno Doyle 28.03.2015, sobota, 23:39 + 0 - 0
    carcass jo jenže třeba zrovna těm srbům bylo úplně k hovnu, že je v USA demokracie, když jim padaly na hlavu americké bomby...
  • FC Baník Ostrava capekpico 28.03.2015, sobota, 22:21 + 1 - 0
    Caracas, teď jsi mě utvrdil že jsi chovanec z léčebny. Běž vítat amiky osvobitele
  • Slezský FC Opava carcass 28.03.2015, sobota, 22:15 + 0 - 0
    jen hodně velký hlupák, anebo ignorant může dávat rovnítko mezi rusáky a USA, pro ignoranty může být určitým vodítkem volba destinace pro případnou emigraci - kam by jste v případě nutnosti emigrovali - do USA, anebo do Ruska? Rusko je totalita, svrab a neštovice, USA přes všechny nedostatky je demokracie a svoboda
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 28.03.2015, sobota, 18:55 + 2 - 0
    Tady nejde ani o to, jestli jsou Rusové dobří nebo špatní, ale o to, že Američené nejsou o nic lepší. Neustále se serou do všech konfliktů, a pak je všude akorát větší bordel. K zápasu, atmosféra se zdá být dobrá, ale pyro by se po hráčích házet nemělo..
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 28.03.2015, sobota, 16:02 + 0 - 0
    Jsem starší ročník takže rusáky zrovna nemusím
  • FC Hradec Králové davey 28.03.2015, sobota, 14:59 + 0 - 0
    dete do píci s rusakama
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 28.03.2015, sobota, 14:23 + 0 - 0
    Co čekat od Albánie a Černý hory. Bašta cikánů.
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 28.03.2015, sobota, 12:21 + 0 - 0
    Mat1922: Presne tak! A hromada lidi kolem me to ma stejne.
  • bez klubu Rusty 28.03.2015, sobota, 12:06 + 0 - 0
    No podle článku za problémy mohou fanoušci Černé hory, tak jsem zvědav jestli přijde trest i pro Rusy. To je ale přeci nesmysl díky nestranosti UEFY:-)
  • Bohemians 1905 161-73 28.03.2015, sobota, 12:04 + 5 - 1
    Nic není černobílý. Jestli kdokoliv žije v domnění, že usa nás "chrání" před moc "zlým" Ruskem, tak je pokrytec nejtěžšího kalibru. Srbům se ani v nejmenším nedivím. Po zkušenostech, které se "světovým policajtem" mají, bych ho také nenáviděl.
  • HC Zubr Přerov Přerovák88 28.03.2015, sobota, 11:40 + 3 - 0
    Ten dotyčný je teda pěkná piča. Takovým narvat zapaálenou světlici do prdele!
  • Zbrojovka Brno Doyle 28.03.2015, sobota, 11:32 + 4 - 1
    hlavně, že pičujete, když se tu řeší fotbal.. připadám si tu jak na nějakých zkurvených novinkách.cz... a ty experty co tu označujou rusy za bolševiky bych chtěl vidět, jak by jim to v jejich sektoru řekli do očí.. to by vás pak vynesli nohama napřed, ale zase tu na netu to klidně psát můžete, to nic nehrozí žejo :))
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 28.03.2015, sobota, 11:04 + 0 - 0
    S timhle nazorem Mata asi souhlasi vetsina z nas. Neni duvod lezt do jakekoliv zadnice a je detinskost neustale poukazovat na tema Praha a zbytek republiky, at uz se jedna o cokoliv. Praha je Praha, Brno zustane Brnem a Ostrava zustane Ostravou a merit si porad dokola pindourky ?! Proc ?! Proste tak to je a ja nelituji, nevyzdvihuji a neurazim. Fotbal na stadion a politika do lavic. Nic vic a nic min.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 28.03.2015, sobota, 10:51 + 4 - 0
    Samah:ktere lidi z Moravy a Slezska myslis,ty je znas,podle ceho soudis?Ja osobne mam oba dva staty u ....a byl jsem v obou.Jak vis ze lidi vetsinou nikde nebyli:D Hlavne ze vy Pepici jste byli vsude.A prave diky takovym,jako jsi ty se Morava a Cechy nemusi.Ze jsi byl jednou v Bibione s konzervou od Hame z tebe jeste nedela svetaka:)
  • FC Baník Ostrava capekpico 28.03.2015, sobota, 10:44 + 0 - 0
    Tyhle bláboly sem nepatří! Zápas parádní, kravál, pyro, kočkovaná s acabama. A ta reakce kotle na ten zásah brankáře někde k vidění?
  • FC Baník Ostrava Casual88 28.03.2015, sobota, 10:29 + 0 - 0
    Zato nas od 68 okupovali Americani :-D Nene tady mam jasno. U techto dvou agresoru se priklanim na stranu USA.
  • FC Baník Ostrava Bratranec Ibér 28.03.2015, sobota, 10:20 + 4 - 0
    carcass: Rusko-srbský kotel=bolševická lůza :-) Nějak se ti to pomíchalo v palici. Doufám, že neřídíš auto, protože na silnici by se ti popletení levé a pravé mohlo stát osudným :-)
  • FC Baník Ostrava Bratranec Ibér 28.03.2015, sobota, 10:14 + 1 - 0
    Já sice nemám rusáky rád a vůbec se mi nelíbí jejich agresivní mezinárodní politika, ale Srbům se nelze divit, nebyly to ruské bomby, které padaly na Bělehrad...
  • FC Spartak Trnava hanecek12 28.03.2015, sobota, 09:47 + 0 - 0
    Tieto pičoviny si riešte na idnes.cz
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 28.03.2015, sobota, 09:37 + 0 - 0
    Samah, tak to jsi napsal peknou pitomost.
  • HC Slavia Praha S Hvězdou v srdci 28.03.2015, sobota, 09:36 + 0 - 0
    Samah: Amerika i Rusko jsou stejné propagandistické zlo, ale Rusko je BOLŠEVICKÝ HNUS! Když Putin tvrdí, jak na Krimu to řídí lidi, a pak v dokumentu přizná, že to byli vojáci Ruska, tak co takovému člověku můžeš věřít? Nic! Ani nos mezi očima. Jsme malá zem, tak si musíme vybrat jestli USA nebo RUSA a Rus tu 40 let byl, tak snad nejsme úplní debilové.
  • SK Slavia Praha Samah 28.03.2015, sobota, 09:19 + 0 - 4
    Nevím proč, ale zdá se mi, že většina lidí z Moravy či ze Slezska se může posrat z americké propagandy, problém těchto lidí je, že nejdál byli v Brně, nikde nebyli a teď se snažejí poučovat :)
  • Slezský FC Opava carcass 28.03.2015, sobota, 09:12 + 0 - 3
    líná bolševická lůza se aktivizovala v pálení amerických vlajek, z těch neschopných pronárodů, kde nic nefunguje, kromě antiamerické propagandy, je člověku na blití
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava 29.09.2020, úterý, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... 29.09.2020, úterý, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava 29.09.2020, úterý, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... 29.09.2020, úterý, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Chachaři vyvedení ze stadion... 26.09.2020, sobota, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadion...

Komentáře
včera, 17:03 - Doyle
*když jsi
včera, 17:02 - Doyle
když až taková piča, že už i f...
včera, 10:18 - zbarda
Vůbec nechápu, jak se tohle mů...
včera, 09:44 - misch
to je hrozný bordel, co se dne...
29.09.2020, úterý, 10:36 - riedlss
V Gottwaldově zařadili dvojku ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace