o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Blog Fanoušků: Konec světa už nastal...

blog fanoušků středa, 16.04.2014 14:55 - přejít do komentářů
Neuběhly ani tři týdny a konec světa už je tu. Alespoň opět podle médií...
images/clanky/blog-fanousku-konec-sveta-uz-nastal-5924.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

V článku Konec světa se blíží jsem předpovídal konec světa. Neuběhly ani tři týdny a už je tu. Alespoň opět podle médií.

Včera, 15. 4. 2014, byl významný den. Bylo to přesně 25 let od událostí v Hillsborough, kde zemřelo 96 fanoušků Liverpoolu. V Anglii všechny fotbalové zápasy začínaly se sedmiminutovým zpožděním, celé události se široce věnují média. Čím je tento den tak významný? Nejen tím, že jde o výročí jedné z největších tragédií v historii fotbalu, ale i tím, že už dva roky se nejedná o tragédii, kterou způsobili fanoušci, ale o tragédii, kterou má na svědomí policie. Včerejšek tak byl dnem připomínky policejního lhaní.

Trvalo ovšem 23 let než tuto skutečnost uznaly soudy, média i politici. Celých 23 let ležela vina na straně fanoušků, protože policisté zodpovědní za ušlapání 96 lidí vědomě lhali, aby se vyhnuli zodpovědnosti. Média i politici nekriticky přijímali oficiální tvrzení policie, aniž by se je snažili jakkoli zpochybnit, přestože fanoušci dlouhá léta zoufale tvrdili pravý opak. Nepřipomíná vám to něco?

Ano, narážím na dění, které v posledních týdnech zachvátilo i Českou republiku. Nestalo se tu naštěstí nic, co by stálo život 96 lidí a přesto můžeme nalézt řadu paralel. Vraťme se o čtyři týdny zpět a zaměřme se nejprve na média. Po zápase Baník – Sparta proběhla Českou republikou hotová mediální smršť. Politici, fotbaloví bafuňáři i média společně volali po tvrdém postupu proti nebezpečným fanouškům. Došlo to tak daleko, že FAČR se ve svém tažení za zlepšení prostředí na stadionech zakázala i urážlivé a vulgární skandování. V takovém případě nyní má dojít k přerušení případně ukončení utkání. Že to byla jen prázdná slova, se naštěstí ukázalo už v derby, kdy se naplno odhalilo pokrytectví a ubohost bafuňářů, což skvěle ilustroval neuvěřitelně kocourkovský rozhovor s Janem Jílkem, hlavním rozhodčím v derby (rozhovor si můžete přečíst zde).

K tomuto nekompromisnímu a pokrytecky morálnímu tažení se bez váhání přidala i média. Velkým problémem (nejen) českých médií je ale to, jak mizerně dělají svou práci. Nesnaží se ověřovat si skutečný stav věcí, o kterých píší, pouze tupě přebírají vyjádření a oficiální verze oficiálních míst jen s rozdílným stupněm bulvárního přehánění. Čest výjimkám, ale moc jich skutečně není. Hlas fanoušků tak v novinových článcích není ničím jiným než nepatrnou nepříliš důležitou zajímavostí, objeví-li se tam vůbec.
Jako příklad za všechny uvedu komunikaci s novinářem Tomášem Pokorným z deníku Blesk. Zmiňovaný článek Konec světa se blíží (přečíst zde) zaznamenal ve fanouškovském prostředí velký ohlas, o kterém svědčí přes 60 000 přečtení a 3 000 likeů. Řada lidí, jak je z diskuse patrné, posílala článek do různých novin. Reakce se samozřejmě nedočkal nikde žádné. Proč, to názorně ukazuje následná komunikace s Tomášem Pokorným a má odpověď na jeho mail, která se už další odpovědi nedočkala:

Tomáš Pokorný:
Pěkný den.
Upřímně řečeno, ta vaše bezstarostnost a naivita mě až děsí.
Souhlasím s řadou vašich argumentů, jak by se mělo jít fanouškům naproti.
Ale ta bagatelizace násilí na stadionech je znepokojující.
Říkáte, že nikdo neumřel. To v Anglii dlouho taky ne.
A právě až smrt je přiměla něco dělat. Třeba se u nás těm grázlům
zatne tipec ještě dřív, než někdo bude muset umřít...

Slavia Intellectuals:
Dobrý den,

bezstarostnost a naivita? Spíš 15 let zkušeností přímo z dění, přímo z těch "nejnebezpečnějších míst". Bez jakéhokoli chlubení, článek je nejúspěšnější v historii webu supporters.cz, což opravdu není web chuligánů. Přes 2000 lidí "likelo" tento článek během několika hodin. A vůbec nejde o to, jestli jsem to psal já nebo někdo jiný. Jde o to, že napříč fanouškovskou obcí souhlasí lidé s popisem problémů. A Vy mi na to odepíšete jen, že Vás děsí bezstarostnost a naivita? Přesně o tom ten článek je, o způsobu, jakým Vy, novináři i funkcionáři nahlížíte na situaci na fotbalových stadionech. Fotbal znáte jen z VIP. Přesto se cítíte být morálními soudci. Vás totiž vůbec ani nenapadne  sestoupit z obláčku svého pohodlného morálního pohoršení, stejně jako funkcionáře. Vy prostě nepochopíte, že právě vy jste jedním z hlavních důvodů, proč lidé na fotbal nechodí. Představujete si ideální prostředí fotbalu, které nikdy neexistovalo a ani nikde neexistuje a touto optikou nahlížíte na reálně prostředí fotbalu, které je u nás popravdě jedno z nejslušnějších a nejméně rizikových v Evropě. Ale to si vůbec neuvědomujete a s Vámi nikdo jiný. Proto se tolik lidí bojí chodit na fotbal.
Ve Vaší odpovědi je právě obsaženo úplně vše. To naprosté nepochopení fanoušků a navíc neotřesitelné přesvědčení o své pravdě a morální převaze. Zcela v českém mediálním prostředí chybí argumentační protiváha fanoušků, nemají prostor. Ale je to o tom, že po 15 letech v kotli doma i venku jsem naivní a bezstarostný, kdežto Vy víte, jak to má vypadat. A jestli se bojíte o to, až na stadionu v ČR někdo umře, s klidným svědomím Vám na to můžu říct, že je daleko větší šance, že mě nebo Vás porazí na ulici auto.

P.S. Záleží o jaké smrti v Anglii mluvíte? Hillsborough - viníkem je policie, přiznáno po letech. Brusel? Nedostatečná pořadatelská služba. Ale ok, až to tady bude vypadat jako v Anglii v 70. či 80. letech... ne, takhle to tu nikdy vypadat nebude. Vy si vůbec neuvědomujete neúměrnost Vašeho přirovnání.

Ale novináři měli nakonec pravdu. Neustále obhajovali nutnost změn, „než se někomu něco stane“. Skutečně stalo. Jde o už známý případ ze sobotního derby, kdy policie připravila malou lest na fanoušky Slavie. Nejprve se s nimi domluvila, že nebudou odpalovat pyrotechniku v historickém centru a nechají to jako již 7 let za sebou na Čechův most. Tam už na fanoušky čekaly připravené antony a po odpálení pyrotechniky následoval brutální policejní zásah teleskopickými obušky. Zadrženo bylo přes 80 slávistů.

Jak o celé situaci informovala média? Dřív než policie stačila vydat oficiální vyjádření, objevily se v médiích zprávy, že fanoušci se střetli s policií; řádili a tropili výtržnosti, a proto proti nim musela policie zasáhnout. V deníku Blesk například vyšel nadpis „Pyrotechnická bitva slávistických chuligánů s policií! Zaplatili krví“ doprovázená výzvou, aby čtenáři posílali redakci fotografie a jména chuligánů, kteří ničí český fotbal. (Tato kampaň Blesku trvá od zápasu Baníku se Spartou a v rámci ní už například v novinách a na internetu vyšlo tablo chuligánů, ke kterým mají čtenáři posílat redakci jména. Je jen s podivem, že se celá kampaň nejmenuje například „Objev v sobě práskače, vždyť dřímá i v tobě!“.) Jedna z nejlepších reportáží ovšem patří televizi Nova, kde prohození půllitru oknem autobusů fotbalistů Slavie, které mají na svědomí sparťané, přisoudili slávistickému běsnění, které se nezastavilo před ničím (přečíst zde). Tak kvalitní a charakterní jsou česká média.

Ale abych se vrátil na začátek. Včerejšek byl výročím policejního lhaní a tak nepřekvapí, že k tomuto významnému dnu přispěla i policie České republiky. Jak se k zásahu proti fanouškům Slavie, které poměrně ostře odsoudil dokonce i klub (přečíst zde), postaví policie, nám dost otevřeně představil policejní ředitel Tomáš Tuhý, podle kterého se nejednalo o fanoušky ale chuligány, kteří napadali policisty (přečíst zde). Celému zásahu byli kromě fanoušků a policistů přítomni ještě novináři. Přesto v médiích zaznívá pouze jedna verze. Je tedy zjevné, že přítomní novináři i policisté vědomě lžou a překrucují pravdu a ostatní se drží oficiální linie.

A jsme tedy zpět u případu z Hillsborough. Obě policejní pochybení se liší jen v tom, že v sobotu (naštěstí) nikdo nezemřel. Princip je ovšem stejný. Policie vědomě lže, fanoušci zoufale tvrdí opak a média se bez váhání staví na stranu policie.

Připomeňme si tedy včerejší významný den věnovaný policejnímu lhaní.

Slavia Intellectuals

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • 1.FC Slovácko johankarl 19.04.2014, sobota, 23:02 + 0 - 0
    je to prakticky neřešitelné až marné. Proč mám pocit,že už bylo rozhodnuto a žádný sebevětší protest nic nezmění, protože i kdyby všichni cucali kofolu a smáli se jak sluníčka, vždy se najde dost placených provokatérů,kteří si rádi přivydělají, tato praxe je v našich zemích celkem osvědčená a zažitá a prodejných,tendečních pisálků čeká na každém rohu pět. Fakt nevím jak z toho ven, je to stejné jak za kománčů.Jakmile si dáš šálu a jdeš na fotbal,přestáváš být normální občanem ČR a jsi cosi,co nemá žádné práva, je možné to beztrestně zmlátit a to prosím za ovací frustrované veřejnosti,které mezitím někdo převedl jejich důchody na své zahraniční konto. Je potřeba tento morální balast něčím zamaskovat a davu předhodit kost a už se nám to pěkně rýmuje ;-)
  • FC Baník Ostrava borsalino fcb 18.04.2014, pátek, 23:28 + 0 - 0
    Admin-dik za odpoved..................Hammass-odpovedel jsem ti slusne(jak jinak rozumnemu chacharovi),takhle jsem to s tou cenzurou namyslel:)Psal jsem, ze verim aspon v 1 rozumneho novinare,ze at bude pochod slusny ci ne,stejne to dopadne spatne.Ze kdyz budes rvat proti Peltovi-ukonci se mac,atd.Jestli teda jako ma cenu vubec neco podniknout.Vse se obrati proti nam.
  • supporters.cz admin 18.04.2014, pátek, 19:00 + 0 - 0
    to borsalino fcb: Cenzuru tu sice teoreticky provádět lze, ale prováděna není. Pokud příspěvek nebyl uložen je to pravděpodobně chybou někde mezi Vaším prohlížečem a serverem.
  • FC Baník Ostrava borsalino fcb 18.04.2014, pátek, 16:04 + 0 - 0
    ADMIN-dvakrat jsem odpovedel Hammassovi.Poprve asi 7 vet,10krat jsem odeslal a nic.Podruhe jsem to napsal znovu a zase nic!Taky nevim jestli se tohle zobrazi.Je tu cenzura?
  • FC Baník Ostrava Hammass 18.04.2014, pátek, 09:45 + 0 - 0
    borsalino fcb: sorry, ale to asi není to prvé ořechové..sám píšeš, že fízl to nevydrží, a zajebe první, a my se řezat nenecháme..a jsme tam, kde ted, takže at chceš nebo ne, stejně by tato akce jak ji popisuješ byla spíše kontraproduktivní..kolikrát fízl zajebal první i před kamerama, novináři, a stejně jsme byli ti nejhorší..bohužel tvůj návrh má jeden(alespon pro mě)zásadní problém a to ten, že spoléháš na objektivitu médií, což je nesmysl..
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 17.04.2014, čtvrtek, 22:29 + 0 - 0
    Moc se mi líbí ten nápad "Slavia Intellectuals", ale nevidím prostě důvod proč nebýt pohromadě. Podívejte se na Chorvaty. nenávist je tam daleko větší, ale repre smír jim funguje parádně. Proč by to nešlo tady? Všichni jsme Češi, je jedno jestli z PRahy, Brna, Ostravy nebo Olomouce. Navíc teď musíme držet pohromadě. btw souhlas s Kybym.
  • FC Baník Ostrava borsalino fcb 17.04.2014, čtvrtek, 17:54 + 2 - 0
    Pri pohledu do oci fizla na zacatku videa,kdy rika synkovi"zopakuj to jeste jednou,co ze jsme?"(kdyz SKS sikanovali)se mi vybavi pomalu kazdy vyjezd a stejny pohled tupcu v helmach.Je v tech ocich videt jasna nenavist,kdo sejme vice fans(dokonce udajne sazky),arogance a pocit moci.Jen proto,ze ten smejd je vzdy "v pravu",je vyzbrojen lip nez ty a pokud nepujde na ferovku bez stitu a helmy,tak vzdy prohrajes!Takze jedina moznost je nekolika tisicovy ohlaseny pochod(Pragl,Ova)bez provokacek.Toho nejtvrdsiho,cim kotle disponuji.Fizl to nevydrzi a zajebe jako prvni.Ze tam nebudou chybet novinarske mrdky s kamerou je kazdymu jasny.A my se serezat rozhodne nenechame.Opakuji,bez provokacek!Kecy,ze to bude mit obraceny efekt si nechte od cesty.Bude to pokojny pruvod.A pak se dej vule bozi.
  • SK Slavia Praha Slavia Intellectuals 17.04.2014, čtvrtek, 17:19 + 0 - 0
    Samozřejmě se to nevylučuje s tím co píše Kyby.
  • SK Slavia Praha Slavia Intellectuals 17.04.2014, čtvrtek, 17:18 + 0 - 0
    Možná by se dal případný protest fanoušků navázat na nějaký repre zápas. Ale žádný držení za ruce se sparťanama a sigmákama, jak tu někdo navrhuje. Vyhlásit repre smír na jeden zápas (jako to bylo třeba na domácí zápas s Německem) a každý tábor pěkně pohromadě oddělený od ostatních s vlajkou v čele. Klidně nějaký pochod ke stadionu nebo tak. To by mělo i mediální potenciál a mohlo by to vypadat dobře.
  • FC Baník Ostrava Kyby 17.04.2014, čtvrtek, 17:08 + 0 - 0
    STEPI1892: Na tom stadioně to vidí alespoň ti normálové a pokud se to bude dobře prezentovat a bude to "celorepublikové", třeba si toho všimnou i média, a přece jen budou muset trochu brzdit s vymýšlením pohádek. Pokud uděláš pochod, přijde ti tam z každého klubu pár desítek "radikálů", domácích možná stovka, normálové žádní. I kdyby nedošlo se psy ke kenfliktu (o čemž pochybuju), stejně to uvidí jen psi a novináři a udělají si z toho, co budou chtít. A dopad to bude mít stejný jako každá demonstrace. 30 zadržených (kouření na zastávce, šlápnutí na trávník atd.) a v novinách "tři desítky nejagresivnějších chuligánů skončilo v poutech".
  • FC Hradec Králové AK-47 17.04.2014, čtvrtek, 15:21 + 0 - 0
    A.C.A.B. - navzdy spolecna nenavist !
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.04.2014, čtvrtek, 15:13 + 0 - 0
    a dokud bude mít většinové veřejnost pořád takové zkurvené názory, fízlové si budou moct mlátit koho chcou, lidé stejně budou na jejich straně a noviny budou psát o tom, jak dělají fanoušci bordel, protože tohle chcou lidé slyšet.. je to začarovaný kruh, ze kterého by se dalo vyjít pouze ve chvíli, kdy by veřejnost přestala za jakékoliv situace podporovat pčr, jenže já si fakt neumím představit, kdy by mohlo k takové situaci dojít
  • Zbrojovka Brno Doyle 17.04.2014, čtvrtek, 15:10 + 0 - 0
    největší problém je podle mě to veřejné mínění... když na czech teku dostalo pár technařů přes držku obuškama, lidem se to nelíbilo a tak to média znovu a znovu přetřásala, bohužel, ony jenom krmí lidi tím, co chtějí slyšet... drtivá většina čechu by nejraději zavírala všechny, kdo na fotbale fandí, no a tak noviny s oblibou píšou o všech konfliktech s fanoušky, lidi si to čtou, jsou rádi, že si můžou pobrečet nad tím, jak je to tu v piči a jak je to na západě už v pohodě a jak my nekulturní hovada bychom si od toho západu měli brát příklad... zkurvená česká povaha co víc na to říct
  • SK Slavia Praha stepi1892 17.04.2014, čtvrtek, 13:47 + 1 - 0
    Kyby: co tím dokážeme, že na 5 minut opustíme ochozy? Udělali to nedávno sparťani, my s plzeňákama jsme zase minulou sezonu 15 minut nefandili. Bylo to k něčemu? Ostatní na stadionu viděli, že bez fandění to není ono. To je všechno, ničeho víc jsme nedosáhli. Bojkot zápasů je taky hloupost, to by akorát ty, kvůli kterým bychom ty zápasy bojkotovali, dosáhli svýho. Vydat se do ulic je jediný řešení, jak se někam posunout.
  • 1.FC Slovácko johankarl 17.04.2014, čtvrtek, 12:36 + 0 - 0
    boužel, je tu evidentní tendence ze strany státu situaci vyhrotit a zpolititzovat,protože jediná možnost jak se bránit se,je vytvořit politický protitlak "za práva fans a policejní šikaně " jinak se nikdo z nikým bavit nebude a tupé frustrované ovce budou pořád řvát " bijte a řežte tu svoloč "
  • SK Slavia Praha Ledley 17.04.2014, čtvrtek, 12:08 + 1 - 0
    A.C.A.B.
  • AC Sparta Praha Jirik1893 17.04.2014, čtvrtek, 10:24 + 1 - 0
    Jsem pro jakoukoliv iniciativu, fízlovská šikana už je poslední dobou vážně za hranou, je to k zblití. Ale náš svět nezničíte!
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 17.04.2014, čtvrtek, 10:23 + 0 - 0
    M_L: A co kdo dokáže sám? Co tím myslíš? Sám nikdo nic nedokáže.
  • FC Baník Ostrava Kyby 17.04.2014, čtvrtek, 10:18 + 0 - 0
    RST: Raz za čas, když někdy nemám co robit, tak si přečtu i takové kokotiny. O to více si potom člověk váží lidí, co má kolem sebe :-) K TOMU BOJKOTU: Nemyslím si, že by bylo nutné hned bojkotovat zápasy či dokonce dělat nějaké pochody (ikdyž nevylučuji). Myslím, že pokud jde o to, na problém upozornit, bohatě by stačilo třeba jen na několik minut opustit ochozy a nefandit (třeba 5 minut, ať je to více lidí ochotných podpořit). Akorát to musí předtím někdo pěkně sepsat (intelektuál z SKS má talent...) a dostat mezi lidi. Myslím, že pokud se to dobře podá, v Ostravě se přidá i hodně "normálů" (minimálně staří výjezďáci určitě)... Škoda, že se to tak sešlo, že se k tomu nedá využít derby, ale i tak, by to mohlo minimálně vzbudit pozornost a to jde...
  • FC Baník Ostrava Harry79 17.04.2014, čtvrtek, 08:55 + 0 - 0
    Super článek!!! Naprosto souhlasím a to srovnání s Hillsborough je trefné...až nedávno vyšlo najevo, že ty svině A.C.A.B. záměrně nepustili tehdy na stadion 44 sanitek, jednu a ta nakonec musela odjet prázdná...a zařvalo 96 lidí. Taky jsem včera četl ten článek na novinky.cz....,byl to hnus, hlavně ta diskuse toho tupého stáda :-( !!! Každý žvaní a drží hubu, dokud se ho to netýká...., ale až někdo z těch "moralistů" dostane teleskopem po držce naprosto bezdůvodně...., tak bude moralizovat proti policajtům. Nejobludnější na událostech z Čechova mostu je to..., že policajti nedodrželi SLIB a DOHODU !!!, kurva policajti jsou dávání za vzor cností a všeho možného a oni poruší SLIB ????!!! Problém je ten, kdo je v ČR u policie ???? Korupčníci a sráči, kteří jsou dobří na mlácení fandů...., při nepokojích na Šluknovsku byli posraní z cikánů, radši mlátili obyčejné lidi, kteří už měli všeho dost!!!! Sráči zasraní... A.C.A.B. !!!
  • FC Baník Ostrava rob 17.04.2014, čtvrtek, 01:02 + 0 - 0
    Souhlas podme kurva neco zrobit nebutme jen ovecky co se nechaj mlatit
  • SK Slavia Praha vojtasks 17.04.2014, čtvrtek, 00:09 + 0 - 0
    Sakra máme na to se spojit, chytnu se za ruku se sparťanem i hanákem při pokřiku pelta ven, podpořim finančně letákovou kampaň s obeznáním proč budeme bojkotovat. Redaktoři, udělejte ankteu hlasování o způsobu protestu. Sakra, jeden článe ktu má šedesát tisíc shlédnutí, to by bylo, abychom nedostali 20tisíc lidí ze stadionu!! Máme na to lidi, spojme se proti společnému nepříteli! Nechme všechny ty důvody sepsat do jasně formulovanýho manifestu! Proto jsme rozpolcený, protože si o všem píšem akorát v diskuzích a není tady jasná mantra toho, co chceme a proti čemu jdeme! Něco, pod co by se mohl každý podepsat!
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 17.04.2014, čtvrtek, 00:08 + 1 - 0
    Spousta z Vás se chce aktivizovat, jenže bohužel mentalita ultras končí v Česku u vlastní peněženky a stejně tak podobně je to se vším ostatním. Každý tady jen hledí na ostatní, ale začít musí každý především od sebe. Co jste včera udělali proto aby se už neopakovala buzerace při pochodu slávistů (nebo kohokoliv jiného?)? Co zítra vy konkrétně uděláte proto aby se již neopakovala buzerace a mediální masáž okolo fans? Pokud je alespoň jedna s odpovědí NIC, tak se není o čem bavit. Čekáte na Boha který Vám zlepší život, čekáte na vůdce který za Vás vše udělá. Ale tak to v životě nechodí. Co neuděláte sami, za Vás nikdo jiný neudělá. ----------------------------------------------------------- I má odpověď byla alespoň jednou NIC.
  • AC Sparta Praha akrij 16.04.2014, středa, 23:28 + 0 - 0
    skvělý článek!
  • SK Slavia Praha stepi1892 16.04.2014, středa, 23:19 + 1 - 0
    Jak říká "Spartanem navzdy", hodit teď na pár dní nenávist za hlavu a hromadně se tomu, co se v tomhle státě děje, postavit. Mohly by nás být i tisíce. Já už se akorát při pohledu na to všechno nasírám, v médiích jsou z nás zločinci, náš národ oveček jim to žere a my, jak je zmíněno v článku, máme nulový prostor pro jakoukoliv obhajobu nebo argumentaci. Zmobilizovat se, zorganizovat a vyrazit do ulic.
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 16.04.2014, středa, 22:23 + 0 - 0
    Případný bojkot by FAČR bral dle mého spíše za svoji osobní "výhru",jelikož i když udělá bojkot Sparta,Slavie,Baník či Plzeň,kde by se bojkotu zúčastnilo třeba i těch 1000 lidí,furt příjdou ostatní ovečky.Mirda bude spokojen,že mu tam chodí rodiny s dětmi.Když sem tak projížděl starší články,narazil jsem na utkání Jablonec-Hradec,kdy pod článkem a videem s nesmyslným zásahem PČR několik desítek z nás mluvilo o velkém protestu.Já myslím že na škodu by to nebyla.Když může Torcida fandit v jednom kotli s BBB,proč se na pár dní nemůžeme spojit i my,fanoušci a zkusit dosáhnout něčeho,co se teď může zdát nemožné,ale při spolupráci nás všech se změnit v reálné.Ať se domluví hlavní členové fans všech týmů.Srát na hlavu si přece nenecháme,ne?Nevidím jiný způsob jak něčeho docílit.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 16.04.2014, středa, 21:48 + 0 - 0
    Akorát mediální masáž stále a pořád oblbuje lidi, bohužel jim hraje vše do karet a lidi to žerou
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 16.04.2014, středa, 21:46 + 0 - 0
    chtělo by to fakt nějakou akci(pochod), ale to by se museli domluvit zástupci fanoušků všech klubů, spojit se a zavrhnout nenávist alespoň na jeden den
  • bez klubu Rst 16.04.2014, středa, 20:22 + 0 - 0
    Kyby, právě ke svému postřehu k podobnému článku jsem se odhodlal po přečtení toho blábolu i s diskuzí na novinkách cz. Ale styděl jsem se přiznat, že tam něco čtu. Tak když i taková persona to tam občas čte... Tak ještě jednou: Veřejnost je ztracená, od té žádnou podporu nečekejte. Naopak, stádo bylo, je a bude rádo za naši/vaši krev.
  • SK Sigma Olomouc Marekv6139 16.04.2014, středa, 19:10 + 0 - 0
    K těm fotkám v Blesku: Odporuje to jednak základní listině práv a svobod, tak také zákonu na ochranu osobnosti. Kdo chce, ten si to najde. Takové fotky může shromažďovat, popřípadně zveřejňovat pouze policie. Škoda, že asi neexistuje žádný důkaz o dohodě mezi fanoušky a policií při Derby. Bohužel, je tu jediné možné východisko - bojkoty zápasů a organizace v nějaké instituci, která by byla oprávněna jednat se všemi stranami, pro dobro všech. Bohužel, v současné situaci bojuje komunita fanoušků, vzájemně nesdružených, ba rozhádaných, proti kolosům, které za sebou mají zákony a díky médiím i veřejnost. Je nutné tuto komunitu vytvořit, spojit se v zájmu všech aktivních fanoušků v jednu platformu. Lidé nepoznají díky médiím rozdíl mezi fanklubem a kotlem, mezi stojícími ultras a chuligány. Proč by základním kamenem nemohl být právě web supporters.cz?
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 16.04.2014, středa, 17:09 + 0 - 0
    nezmeni se nic pac sme i my jako fans nejednotni a to jim vyhovuje. vyhlasit bojkot na jedno kolo, a uvidite na stadec nepude 200-300 lidi, ale zbytek ovecek tam zase poslusne poleze furt dokola. je me z toho vubec celkove na bliti
  • FC Viktoria Plzeň lipolt 16.04.2014, středa, 16:28 + 0 - 0
    tady uz zdaleka nejde jen o fotbal buzerace policie je namirena proti kazdemu kdo nesouhlasi s nazorem mocipanu!
  • SK Slavia Praha Slavia Intellectuals 16.04.2014, středa, 16:04 + 3 - 0
    Zkušenosti z kauzy Hillsborough ukazují, že domoci se spravedlnosti proti médiím, policii a státu trvá neskutečně dlouho, to za prvé. A za druhé jen díky organizaci, která fanoušky zastupuje ve věcech právních. Poslední dění u nás ukazuje, že největší slabina fanoušků je, že se nemají jak bránit. Na stadionu jsou absolutním pánem kluby a FAČR, mimo stadion policie a média. Jediným účinným řešením může být založení organizace vybavené vlastními právníky, která by zastupovala fanoušky při jednáních se státem, soudy, FAČR. O něco podobného se, myslím, už pokouší na Slovensku. Bohužel si ale myslím, že k tomu tady ještě nedozrál čas a nemyslím si, že fanoušci jsou v současnosti u nás schopni nějaký takový životaschopný projekt uskutečnit. Ale možná se mýlím.
  • Zbrojovka Brno siberiantijger 16.04.2014, středa, 16:00 + 0 - 0
    super napsano!
  • FC Baník Ostrava matysek 16.04.2014, středa, 15:57 + 0 - 0
    není ožné učinit nějaké právní kroky např.proti zveřejňování fotografií,hanlivému označovaní...to,že žijeme v policejním státě je už snad všem jasné,ale to co si dovolují některé média mi příjde už trochu sci-fi
  • FC Baník Ostrava Kyby 16.04.2014, středa, 15:57 + 0 - 0
    Se podívejte na dnešní článek na novinky.cz, myslím, že to hovoří za vše... Ani zmínka o tom, že byla domluvena pyrotechnika na mostě, ani zmínka o tom, že rány dělobuchů byly policejní P1, a k tomu odpovídající "reakce národa"...
  • Slezský FC Opava Atik01 16.04.2014, středa, 15:36 + 0 - 0
    Kéž by se to dalo hnát k soudu, něco ve stylu pošpinění dobrého jména a podobně, ovšem asi to nijak nejde nebo hůř, asi by bylo předem rozhodnuto... Je vůbec něco, co se s tím dá dělat? Je vůbec někdo kdo s tím může něco dělat nebo se odváží s tím něco dělat? Politická hnutí nebo něco podobného... Je vůbec realné docílit změny ve prospěch nás fanoušků?
  • FK Jablonec fkj 16.04.2014, středa, 15:30 + 0 - 0
    část odpovědi pana Jílka Neznamená to, že fotbal nebude dál bojovat proti násilí a pyrotechnice, která ohrožuje zdraví. zdá se mi že právě police nejvíc ubližuje na zdraví když hází bezhlavě dělobuchy mezi lidi
  • SK Slavia Praha Pyroman 16.04.2014, středa, 15:29 + 0 - 0
    Je to zoufalý..
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 16.04.2014, středa, 15:28 + 0 - 0
    Neskutečný co se tady děje!ty svině si budou pořád mlejt svojí pravdu.A.C.A.B.!
  • FC Baník Ostrava chacharek 16.04.2014, středa, 15:27 + 0 - 0
    Guly: máš pravdu všechno to jsou stejne hovada...
  • FC Baník Ostrava chacharek 16.04.2014, středa, 15:24 + 0 - 0
    dobrý článek
  • SK Slavia Praha guly 16.04.2014, středa, 15:20 + 0 - 0
    Nevimjmeno2 a on i kdyby se dostal, tak ty ovce jsou tak zmanipulované médii, že už předem ví, že fotbalový = zločinec a to se bohužel asi nezmění.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 16.04.2014, středa, 15:14 + 4 - 0
    Pěkný článek. Ale k ovcím se nedostane :/
  • bez klubu všeználek 16.04.2014, středa, 15:14 + 2 - 0
    Z Česka se stává policejní stát. Je mi z toho smutno. A lidi to těm fízlům a mediím žerou. Přitom se stačí podívat co je na těch fotkách za lidi. Obyčejní fanoušci žádné hovada.
  • SK Slavia Praha Kaizer 16.04.2014, středa, 15:12 + 8 - 0
    Opět skvěle napsané. Po těchto událostech se při dalším pochodu hlásím do čela průvodu. Celoživotní slušný fanoušek 55 let.Už se těším na titulky v novinách Přestárlý Fans zaútočil na policejní kordon a musel být paralizován.
  • SK Slavia Praha gurmán 16.04.2014, středa, 15:12 + 0 - 0
    A bude hůř...
  • SK Slavia Praha guly 16.04.2014, středa, 15:10 + 6 - 0
    Vynikající článek, naprosto vše do puntíku vystihující.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava včera, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... včera, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava včera, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... včera, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 10:36 - riedlss
V Gottwaldově zařadili dvojku ...
včera, 09:30 - Chacharus
K.m. Každopádně je hovadina ně...
28.09.2020, pondělí, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
28.09.2020, pondělí, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
28.09.2020, pondělí, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace